at tabe 20 kg
Fra : Oda Johannessen

Dato : 17-08-03 16:47

Er der nogen der har tips til hvordan jeg kan gøre det?

MVH. Oda

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 17-08-03 17:02

"Oda Johannessen" <oda.j@esenet.dk> wrote in message
> Er der nogen der har tips til hvordan jeg kan gøre det?
>
> MVH. Oda
>
> Du skal først beslutte dig MEGET til, at du vil omlægge din
livsstil........det duer ikke med slankekure på længere sigt.

Fra : Anette

Dato : 17-08-03 23:27

"Oda Johannessen" <oda.j@esenet.dk>
> Er der nogen der har tips til hvordan jeg kan gøre det?
>
> MVH. Oda

Lige nogle skud fra hoften... så må du jo finde ud af hvad der passer dig
bedst...
1) Drop sukker og skær ned på fedtet

2) Drop sukker, mel, ris, kartofler

3) Tæl kalorier... start omkring 1500/dagen (eller check dit kcal
behov/forbrug på nettet og ret selv til så du får et dagligt underskud på
min. 500 kcal)

eller

4) vælg et "fast" kostprogram
DDV( www.weightconsultants.com/da ),
WW( www.weightwatchers.dk )
Low-Carb( www.Atkins.com - alternativt bog på dansk ved Amanda Cross)
Omegametoden( http://www.debedstevine.dk/omegametoden/index.htm )

Anette

Fra : Henrik Sass Krag

Dato : 21-08-03 20:51

Jeg har tabt mig 17kg på ca. 7 mdr. ved at spise masser af frugt og
grønsager - nok 400-600g i løbet af dagen. Derudover har jeg egentlig bare
spist hvad jeg havde lyst til for at være almindelig mæt...
Jeg var egentlig selv ret overrasket over, hvor enkelt det var, men er også
rimelig overbevist om, som Jan siger, at det virkelig var fordi jeg havde
lyst til at begynde at leve lidt sundere... det er ikke noget, man kun skal
gøre 2 gange om ugen... det er 24/7...

- Henrik...