FFM og TBW?
Fra : Puk

Dato : 17-08-03 16:07

Hej alle sammen

Jeg er blevet vejet på en af de her vægte, som kan måle ens
fedtprocent. Det var lærerigt må man sige *G*.

Men på den lille bon, som den har udskrevet står der også en
værdi for henholdsvis FFM og TBW. Værdierne er angivet i Kg.
Problemet er bare, at jeg faktisk ikke ved, hvad forkortelserne
dækker over og derfor siger det mig jo ikke så meget.
Det er primært min fedtprocent, jeg er bekymret over (med god
grund *G*). Men nu er jeg altså blevet nysgerrig. Er der nogen,
som ved hvad de to andre værdier dækker over?

Mange hilsner
Puk

Fra : Insideout

Dato : 17-08-03 16:09

"Puk" <powder@worldonline.invalid> skrev i en meddelelse
> Men på den lille bon, som den har udskrevet står der også en
> værdi for henholdsvis FFM og TBW.

FFM: fedtfri masse.
TBW: totalt legemsvand.

Mvh
Henrik

Fra : Puk

Dato : 17-08-03 18:01

"Insideout" <insideout@chicks.dk> skrev i en meddelelse

> FFM: fedtfri masse.
> TBW: totalt legemsvand.

Mange tak *S*. Det hjalp rigtig meget på forståelsen.

Mange hilsner
Puk