Mystery Science 3000 episoder
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-08-03 15:19

Hej!

Er der nogen af jer som ser MST3k? Jeg har efterhånden set en del af dem med
vennerne, men vi savner nogle flere sjove episoder. Det skal helst være den type
film hvor man følger en (kikset!) helt i en actionfilm :) Som eksempel kan den
hammersjove "Deathstalker and the Warriors From Hell" nævnes. "Puma Man" og
"Master Ninja" er også kanon :)

Andre idéer til episoder som bare _skal_ ses?

Til de ikke indforståede så er MST3k et show på Sci-Fi Channel (som ikke kan
modtages i europa...) hvor en mand og to robotter sidder og kommenterer de
værste film i verdenshistorien :) Det er IMHO meget underholdende hvis de ellers
har fat i de "rigtige" film...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner "

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 17-08-03 19:19

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
og
> "Master Ninja" er også kanon :)
>
> Andre idéer til episoder som bare _skal_ ses?

Jeg vil mene, at Hobgoblins er det skæggeste afsnit, som jeg har set. Der er
en af verdens mest grinagtige kampscener i. Og de ondeste onde tøjdyr.

Kender du iøvrigt www.dapcentral.org?

/Nikolaj

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-08-03 00:13

Hej!

Nikolaj Borg wrote:

> Jeg vil mene, at Hobgoblins er det skæggeste afsnit, som jeg har set. Der er
> en af verdens mest grinagtige kampscener i. Og de ondeste onde tøjdyr.

'kay, det vil jeg huske :)

> Kender du iøvrigt www.dapcentral.org?

Nu gør jeg, thanx!