Gæt en sang fra en TV serie
Fra : Brian

Dato : 17-08-03 15:06

Hejsa

Så lige de sidste 5 minutter af en eller anden Serie på TV2, den hedder vist
"Helt Ærligt" på dansk.

Til slut i afsnittet, var der en der flyttede eller noget, jeg kender ikke
lige sammenhængen i det.

Ihvertfald spillede de en sang som det er lææænge siden jeg har hørt. Svært
at forklare hvordan den går.... den starter meget roligt med lidt guitar og
så noget lyd ind over der får det til at lyde som en gammel plade.

Sangeren har en lidt ru stemme, en mand, hvor han synger noget ala: "Where
has all the love gone, where's the love gone to - don't leave"

Et bud på kunsteren/titlen ville være fedt! :)
Jeg kan huske vi brugte den til gymnastik serier dengang jeg gik på
efterskole.

/Brian

Fra : Peter G

Dato : 17-08-03 16:05

http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/#sanglinie

> Sangeren har en lidt ru stemme, en mand, hvor han synger noget ala:
> "Where has all the love gone, where's the love gone to - don't leave"

Google det.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Brian

Dato : 17-08-03 16:14

Hejsa

Peter G wrote:

> Google det.

Hehe... hvor nemt kan det være

Takker mange gange for vinket med en vognstang!
Så skal jeg på indkøb imorgen :)

/Brian