Behandling af sort Skiferplade:
Fra : Bo

Dato : 17-08-03 10:54

Hej med jer,

Er der een der kan komme med den bedste og måske også den billigste
behandling af indendørs vinduesplader i sort skifer?

Jeg ved der er noget specielt skiferolie men har også hørt at det ikke er
pengene værd.

MVH
Bo

Fra : Torbenth

Dato : 17-08-03 21:35

"Bo" <josimebo@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer,
>
> Er der een der kan komme med den bedste og måske også den billigste
> behandling af indendørs vinduesplader i sort skifer?

Hej.

Vi får et knaldgodt resultat ved følgende behandling:
Afrens med flydende renslet og den grove side af en skuresvamp. Ikke
roterende bevægelser. Derefter påsmøres rå linolie som eftertørres efter ½-1
time.
God fornøjelse.

Mvh
Torben

Fra : Bo

Dato : 17-08-03 21:46

> [...]
> Afrens med flydende renslet og den grove side af en skuresvamp. Ikke
> roterende bevægelser. Derefter påsmøres rå linolie som eftertørres efter

Ok, det er helt nye vinduesplader vi har så afrensning er måske ikke
nødvendig??

MVH

Bo

Fra : Torbenth

Dato : 18-08-03 01:09

> Ok, det er helt nye vinduesplader vi har så afrensning er måske ikke
> nødvendig??

Hvis pladerne er OK så bare giv dem rå linolie.

Mvh.
Torben