MacSOUP 2.5 kommet
Fra : Per Rønne

Dato : 17-08-03 10:42

<http://home.snafu.de/stk/macsoup/>
--
Per Erik Rønne

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-08-03 04:59

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> <http://home.snafu.de/stk/macsoup/>

Men hvad er forskellen? Jeg synes, ændringerne, han skriver om, er de
samme som til b3. Men skidt. Den fungerede da også fint. Er der i øvrigt
ikke også på tide, at vi betaler noget for MacSOUP igen? Jeg tror, det
er 5-6 år siden, jeg sidst betalte noget. Andre firmaer forlanger, at
man skal betale, hver gang de har en større opgradering.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 18-08-03 05:46

> Men hvad er forskellen?

Den er afluset.

> Jeg synes, ændringerne, han skriver om, er de
> samme som til b3.

Det giver vel sig selv. Et endeligt produkt er blot en afluset version
af sidste beta. I øvrigt er b3 gået min næse forbi ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-08-03 16:13

> Men hvad er forskellen? Jeg synes, ændringerne, han skriver om, er de
> samme som til b3. Men skidt. Den fungerede da også fint.

Hos mig loader 2.5 lidt hurtigere end beta udgaverne.

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-08-03 19:15

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Hos mig loader 2.5 lidt hurtigere end beta udgaverne.

OK. Nu loader jeg den ikke så tit. Min PowerBook står på stand-by det
meste af tiden, når jeg ikke bruger den. Jeg genstarter kun, når jeg
installerer et eller andet, der kræver det, eller hvis jeg ikke har
skullet bruge computeren nogle dage og har lukket den ned.
--
Henrik Münster
Esbjerg