Valg af trådløs anlæg - ?
Fra : scanboat.com

Dato : 17-08-03 09:45

Vi flytter snart i nyt hus og overvejer udelukkende at have trådløs i
huset -

Hvad / hvilke kan anbefales ?

Jeg regner med at kunne sætte en base i bryggers skab og så have 3 - 5 tlf.
over resten af huset.

per krabbe

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 17-08-03 16:41

Hej

"scanboat.com" <pkc@scanboat.com> wrote:

>Vi flytter snart i nyt hus og overvejer udelukkende at have trådløs i
>huset -

>Hvad / hvilke kan anbefales ?

Uden at komme med en masse argumenter for eller imod, vil jeg uden tøven
anbefale Siemens trådløse telefoner.

Kig evt. her:
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,DK_da_0_page%253Ahome,FF.html

Og tryk på linket "Trådløse telefoner" så vælter de frem

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Ole

Dato : 18-08-03 08:04

Ole Rasmussen wrote:
> [...]
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,DK_da_0_page%253Ahome,FF.html

> Og tryk på linket "Trådløse telefoner" så vælter de frem

Jeg er helt enig med Ole Rasmussen.

Hvis i overvejer ISDN vil jeg anbefale den base som hedder Gigaset 4115
ISDN, som man kan læse mere om her:

http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,DE_en_0_product%253AHO%252FTL%252FCL%252FGIGASET4115ISDN%252Fdesc,FF.html

Desværre kan modellen ikke købes i DK, men kan sagtens anvendes her.
Telefonen kan sagtes indstilles til danske menuer. Det eneste der forbliver
på tysk er når telefonsvaren med tale fortæller hvornår der er indtalt en
besked

mvh

Ole Kirkholt

Fra : Thomas Bojer Nielsen

Dato : 17-08-03 18:31

"scanboat.com" <pkc@scanboat.com> wrote in message
> [...]
> huset -
>
> Hvad / hvilke kan anbefales ?
>
> Jeg regner med at kunne sætte en base i bryggers skab og så have 3 - 5

Beocom 6000 eller Beocom 2.... de er nu lækre... (husk at Beocom 4 ikke er
en rigtig DECT telefon)

Men ellers som Ole rasmussen skriver.. Siemens er også godt.... jeg synes
bare B&O er overfedt.... men det er jo en smagssag..

MVH Bojer