SMC 11 mbit Barricade Wireless kabel/DSL B~
Fra : FiGo

Dato : 17-08-03 08:33

Kan det køre på PB G4.?

Fra : FiGo

Dato : 17-08-03 08:35

Og hvordan er kvaliteten på dette produkt.?

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-08-03 21:31

FiGo <figo@lycos.uk.com> wrote:

> Kan det køre på PB G4.?

Du skal sikre dig at produktet du køber bruger en Broadcom chip, hvilket
bl.a. er tilfældet med Linksys produkter.

Tjek bl.a. www.xlr8yourmac.com for brugerinfo og
http://www.osxhax.com/archives/cat_airport_extreme_hacks.html for lidt
hurtigt info.

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : FiGo

Dato : 18-08-03 06:21

"Martin Bredthauer" <spam_spam_spam@talent.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> | OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |
> | "Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end" |

Hej Martin

Kan du svare på om nedenstående produkt er kombitabel med Mac Osx .

Pft.

D-Link 22Mbps trådløs bredbåndsrouter med indbygget switch
DI-614+

D-Link 22Mbps trådløst PC-Card
DWL-650+

Mvh
LooP

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-08-03 16:13

FiGo <figo@lycos.uk.com> wrote:

> D-Link 22Mbps trådløs bredbåndsrouter med indbygget switch
> DI-614+

Routeren er teknisk set ikke noget problem, da den er OS uafhængig. Det
kan dog være at den skal konfigureres via et PC program, men det skal jo
kun gøres én gang.

Der findes dog produkter eks. fra Linksys, som konfigureres via
webinterface, hvilket gør at du kan bruge en Mac til det. Måske virker
D-link på samme måde!?

> D-Link 22Mbps trådløst PC-Card
> DWL-650+

Hvis den benytter en Broadcom chip er det okay, men jeg ville (igen)
satse på Linksys.

Men dyk ned i xlr8yourmac.com og læs andre brugeres erfaringer. (Selv
bruger jeg nemlig kun Apple produkter, så jeg har ingen "hands on"
erfaringer.)