Hvor købes chirizopølser?
Fra : Pah

Dato : 17-08-03 01:23

Hejsa

Er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan købe chorizopølser?
Det er ikke salami jeg er interesseret i, men rigtige pølser.
mvh
Anders

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 17-08-03 05:57

Pah skrev:

> Er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan købe chorizo-
> pølser?

De skiveskårende kan man efterhånden købe i ethvert supermarked, mens
der er lidt længere mellem de hele pølser. Sidst jeg købte hel chorizo
var det vist i Kvickly.

// Klaus

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 17-08-03 08:16

"Klaus Alexander Seistrup" <spam@magnetic-ink.dk> skrev i en meddelelse

> De skiveskårende kan man efterhånden købe i ethvert supermarked,
> mens der er lidt længere mellem de hele pølser. Sidst jeg købte hel
> chorizo var det vist i Kvickly.

Jeg har tit købt dem - de hele - i Magasin, Salling Super (findes vist kun i
Århus?) og som nævnt i Kvickly.

Mvh. Lisbeth

Fra : Jesper E

Dato : 17-08-03 09:16

Vores Fakta har dem i øjeblikket.
VH
Jesper

Fra : Bitten

Dato : 17-08-03 10:29

Og jeg har købt dem i Føtex...
I køledisken, sammen med/ved siden af pålæget! I en pakke med 3 stk.

Håber du finder dem!

Hilsen fra
Bitten...