Prisoversigt for internet butikker
Fra : Michael Kristensen

Dato : 17-08-03 00:34

Finder der en prisoversigt i den forskellige internet butikker a la
www.edbpriser.dk for computere ?

Jeg vil have mig en Siemens 4010 micro med headset. Laveste pris jeg har
fundet er 1700 kr.

mvh - Michael Kristensen

Fra : Michael Kristensen

Dato : 17-08-03 09:53

> Jeg vil have mig en Siemens 4010 micro med headset. Laveste pris jeg har
> fundet er 1700 kr.

Jeg har fundet den i en TDC butik til 1500 kr. uden headsæt.

Kan det virkelig være rigtig, at der ingen internetbutikker, der er
billigere end den normalt ekstremt dyre TDC butik?

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 17-08-03 16:38

Hej

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> wrote:

>Jeg har fundet den i en TDC butik til 1500 kr. uden headsæt.

Og fra imorgen Mandag hos Elgiganten www.elgiganten.dk til kr. 1399,-
dog også dér uden headsæt.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Michael Kristensen

Dato : 17-08-03 20:30

> Og fra imorgen Mandag hos Elgiganten www.elgiganten.dk til kr. 1399,-
> dog også dér uden headsæt.

Hvor har du fundet det tilbud henne. På Elgigantens hjemmeside har de ikke
engang modellen. Kun 4015eren.

mvh - Michael Kristensen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-08-03 16:10

Hej

>Hvor har du fundet det tilbud henne. På Elgigantens hjemmeside har de ikke
>engang modellen. Kun 4015eren.

Det står i den brochure som blev omdelt i Fredags, og som er gældende
fra idag Mandag. - Nej, jeg kan godt de at de ikke har opdateret
deres hjemmeside med dét tilbud.

Hvis du ikke får brochuren dér hvor du bor, kan du evt. prøve at
kontakte dem her:

Telefon: 70 80 70 70
E-mail: kundecenter@giganten.dk

(Hm, telefonnummer og emailadresse er "klip og klister" men jeg syntes
der mangler et par bogstaver i 'giganten' el ? vær ops på det hvis du
mailer dem.)

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-08-03 16:24

Ole Rasmussen skrev:

>(Hm, telefonnummer og emailadresse er "klip og klister" men jeg syntes
>der mangler et par bogstaver i 'giganten' el ? vær ops på det hvis du
>mailer dem.)

De ejer såmænd begge domæner - så jeg vil tro mailen ryger igennem.

http://whois.fergusons.dk/?query=giganten.dk
http://whois.fergusons.dk/?query=elgiganten.dk

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-08-03 15:57

Hej Lasse

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>der mangler et par bogstaver i 'giganten' el ? vær ops på det hvis du

>De ejer såmænd begge domæner - så jeg vil tro mailen ryger igennem.

Ok, uden tvivl ! - Umiddelbart lignede det blot en fejl

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"