Hvilken san og kunstner ?
Fra : Skirk

Dato : 16-08-03 23:43

Hej

Jeg hørte forleden en sang på P3 men jeg ved ikke hvad den hedder eller
kunsteren.

Det jeg ved om den er

1: Det er en dame der synger.
2: De sagde at bandet var fra Norge og at sangen er temlig ny

jeg håber der er en der kender den ud fra disse få oplysninger :\

MVH

Skirk

Fra : Susanne

Dato : 17-08-03 10:31

Hvis du kan huske hvilken dag og nogenlunde hvilket tidspunkt du hørte
sangen, kan du gå ind på

http://www.dr.dk/p3/3playlist/index.asp

og søge på dato og tidspunkt - så dukker den måske op.

mvh.
Susanne.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 17-08-03 10:45

Hej

Skirk wrote:
> Jeg hørte forleden en sang på P3 men jeg ved ikke hvad den hedder eller
> kunsteren.
> 1: Det er en dame der synger.
> 2: De sagde at bandet var fra Norge og at sangen er temlig ny

Et skud fra hoften kunne være at det er et nummer med Frost?

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Skirk

Dato : 17-08-03 11:19

Ja jeg har prøvet playlisten men på det tidspunkt står der ingen sange :(

Jeg tror ikke det er Frost

er der andre foreslag ?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-08-03 11:44

Skirk wrote:
> [...]
>
> Det jeg ved om den er
>
> 1: Det er en dame der synger.
> 2: De sagde at bandet var fra Norge og at sangen er temlig ny

Ephemera - Girls Keep Secrets In The Strangest Ways ?

http://www.ephemera.no

/Robert

Fra : Skirk

Dato : 17-08-03 13:19

Ja det er den tusinde tak

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-08-03 18:35

Skirk wrote:
> Ja det er den tusinde tak

Jeg er temmelig imponeret. Det er dog utroligt at der ALTID er én der kan
finde nummeret udfra sparsomme oplysninger. Kanon.

mvh
Kim Frederiksen