Søges isopskrifter
Fra : Jensen

Dato : 16-08-03 22:42

Har lige købt en ismaskine, og nu søger jeg isopskrifter. EDr der
nogle gode URLer?
Venligst Jørgen Jensen

Fra : Jette Mogensen

Dato : 17-08-03 01:07

"Jensen" <ppanter(nospam)@City.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige købt en ismaskine, og nu søger jeg isopskrifter. EDr der
> nogle gode URLer?
> Venligst Jørgen Jensen

http://ismaskinen.dk

mvh Jette

Fra : Jensen

Dato : 17-08-03 20:51

>Har lige købt en ismaskine, og nu søger jeg isopskrifter. EDr der
>nogle gode URLer?
>Venligst Jørgen Jensen
Kære Jette.
Tak for hurtigt svar. M.v.h. Jørgen.

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 18-08-03 16:38

Sat, 16 Aug 2003 23:42:23 +0200, skrev Jensen
<ppanter(nospam)@City.dk> i dk.kultur.mad+drikke:

>Har lige købt en ismaskine, og nu søger jeg isopskrifter. EDr der
>nogle gode URLer?

Ingen URL - men en nem og go' (og ikke så vanvittig fed) opskrift, som
kan varireres i det uendelige med forskellige kombinationer af frugt
og bær

250 g frugt / bær
ca. 100 g sukker
1 spsk citronsaft
375 g yoghurt naturel
1/2 dl piskefløde

Frugt / bær skylles og pureres (eller blendes og sies) og blandes med
sukker og citronsaft.
Yoghurt og piskefløde tilsættes.
Blandingen fryses under omrøring på ismaskinen.

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside (hobby, kunst, camping): http://gydda.dk