Kurosawa på video
Fra : Laa

Dato : 05-04-01 15:06

Hej

Jeg skal bruge både "De 7 samuraier" og "Rashoman" af Kurosawa på video - er
der nogen, der har en ide om, hvordan man kan fremskaffe disse film rimelig
hurtigt uden at bruge en masse penge på det.
Desuden leder jeg også efter Jean Pierre Melvilles "Le Samurai" - ingen af
filmene findes på biblioteket eller i Blockbuster.

Kan nogen hjælpe ville jeg blive ret så helt vildt glad.
Jeg bor for øvrigt i Århus.

Venlig hilsen Lise

Fra : Laa

Dato : 05-04-01 15:08

Laa <liseaa@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:W__y6.118$IB4.14582@news.get2net.dk...
> Hej
>
> Jeg skal bruge både "De 7 samuraier" og "Rashoman" af Kurosawa på video

.... Der skulle selvfølgelig ha stået "Rashomon"

Fra : Michael Thomsen

Dato : 06-04-01 11:39

De kan begge købes på VHS i england. Kan bestilles portofrit over Nettet hos
www.blackstar.co.uk. Blackstar har normalt ca. 3 dages leveringstid. "Syv
Samuraier" er også ude på DVD i England. RAshomon udkommer snart på DVD i
USA (Criterion Collection).

mvh Michael

Fra : Fenris

Dato : 11-04-01 19:07

From "Michael Thomsen" <mus-mit@fynbib.dk> came:

> [...]
>Samuraier" er også ude på DVD i England. RAshomon udkommer snart på DVD i

Jeg fik også for nylig besked fra Amazon om at Hidden Fortress nu kunne
bestilles på DVD...

--
Thomas Hejl Pilgaard | All Your Base Are Belong To Us
Kollegievej 7 - 35 | ------------------------------

Fra : Asian movies

Dato : 11-04-01 20:00

Hidden fortress har længe været ude på DVD også "seven samurai"

Rene Madsen
Asian Movies
www.asian-movies.synonym.dk

Fra : Fenris

Dato : 12-04-01 17:49

From "Asian movies" <asian-movies@asian-movies.dk> came:

>Hidden fortress har længe været ude på DVD også "seven samurai"

Hvor længe er længe? Et halvt til et helt år?

Fra : Asian movies

Dato : 12-04-01 22:10

jeg er ikke helt sikker, men jeg vil mene at de har været ude i over et
år...men igen jeg er ikke sikker..