JavaScript, scrollbar, frame og tagwall...~
Fra : Frederik Buus Sauer

Dato : 16-08-03 20:45

Hejsa.
Jeg vil gerne lægge en tagwall (JavaScript) ind i en form for
frame eller table, men den skal blive der og ikke lave siden
uendelig lang. Endvidere skal baggrunden i framen være
gennemsigtig så man kan se den grafiske baggrund der er på
hovedsiden. Der skal kunne være en scrollbar i framen, men framen
skal IKKE være en iframe, for den linker til en anden side, og
det kan jeg ikke bruge til noget...

Linket til tagwall'en http://www.keez.frac.dk/icewall.htm

Lige nu er tagwall'en linket i en iframe, men som I kan se cutter
den noget af grafikken i baggrunden, og det ser ikke så pænt
ud...

Håber I forstod det jeg har skrevet, ellers kan i bare skrive en
mail til mig... Har MSN Messenger, men skriv en mail først :)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne