Apple Pro Mouse
Fra : Emil Jelstrup

Dato : 23-12-00 11:33

Hej NG!

Ved I hvor man, i København/Øst/Nordsjælland, kan få fat på Apple Pro
Mouse (den optiske mus)? Officeline har ikke flere tilbage.

Det haster, da den skal bruges som julegave.

--
//Emil Jelstrup

Fra : N/A

Dato : 23-12-00 13:30

Fra : Peter Gersmann

Dato : 23-12-00 13:30

In article <58016.55$fp1.11187@news101.telia.com>, "Thomas Schreiber"
<G4@mail.dk> wrote:

> prøv www.macstore.dk

Det var da godt nok ikke videre gennemtænk at opfordre til at bruge
postordre 23. december.

Prøv:

1. Fredgaard
2. ComputerCity (Glostrup eller Nordhavn)

Evt. spørg om du kan købe en mus løst.

Vh,
Peter Gersmann

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 23-12-00 18:11

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> Det var da godt nok ikke videre gennemtænk at opfordre til at bruge
> postordre 23. december.

Man kan personligt afhente sine varer i glostrup, efter aftale med
sælgeren!

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : N/A

Dato : 23-12-00 21:36

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 23-12-00 21:36

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> Om lørdagen? De lukkede fredag kl. 16, og åbner først igen på onsdag.
>
> //Peter Gersmann

Hm. OK, så er det jo ikke så smart.

Fra : Emil Jelstrup

Dato : 23-12-00 23:02

DJ Supreme (aka Peter Perlsø) wrote:

> Hm. OK, så er det jo ikke så smart.
>
> --
> - Peter
> root (at) titancity (dot) com
>
> titancity.com - the Mac portal

Tak for forslagene. Jeg fandt den i Fredgaard (700,-)

--
//Emil Jelstrup

Fra : N/A

Dato : 27-12-00 11:23

Fra : Ulrik Mailand

Dato : 27-12-00 11:23

in article B66F8105.116E%ulrik@mailand.dk, Ulrik Mailand at ulrik@mailand.dk
wrote on 27/12/00 11:20:

> in article 3A4520D1.D7D739EB@postkasse.net, Emil Jelstrup at

> 700 !!!! det må da være hvad man kalder røveri........
>
> Specielt når man ser hvad en tilsvarende logitech optisk mus koster. Jeg har
> prøvet dem begge og foretrækker klart logitech, men sådan er man jo så
> forskellig.

Jeg så ikke lige på datoen på dit indlæg først....og hvis det var en
julegave til en der havde ønsket en pro mouse.....så duer en logitech jo
ikke..

Ulrik

Fra : Peter Gersmann

Dato : 23-12-00 13:32

In article <3A447F6E.4D90131C@postkasse.net>, Emil Jelstrup
<emj@postkasse.net> wrote:

> Ved I hvor man, i København/Øst/Nordsjælland, kan få fat på Apple Pro
> Mouse (den optiske mus)? Officeline har ikke flere tilbage.
>
> Det haster, da den skal bruges som julegave.

Tip nr. 2 - køb en Microsoft IntelliMouse Explorer (sølvfarvet). Den har
flere knapper og et scroll-hjul, hvilket IMHO er en god opfindelse.

Har selv en, og den kører bare.

Vh,
Peter

PS: Check lige at modtageren har en USB mac!