Automatisk udgivelse af webside (regneark)~
Fra : Børge

Dato : 16-08-03 17:02

Hej Gruppe

Problem:
Jeg ønsker at lave en makro eller lignende, som (i lighed med makroer i
excel) når den er indspillet automatiskt kan udgive mit regneark på
INTERnettet.
Altså - jeg laver ændringen i regnearket, og trykker på
genvejstasten og vupti - er det udgivet på min hjemmeside så min familie på
Fyn kan se det med det samme.
Jeg har fundet ud af hvorledes jeg kan udgive på intranettet - men nu skal
det ud på WWW.

Anyone med en løsning ?

Venlig hilsen
Børge T

Fra : pre

Dato : 16-08-03 19:10

Mon ikke det var en god idé at spørge Excel som har bjerge af info om emnet.
Hvad enten du bruger indexet i hjælp, eller skifter til bogikonerne (I min
engelske Excel hedder det "Putting Data on the internet"), så er der masser
af stof til eftertanke. Alt det der med makroer er som regel bagateller når
først funktionerne kører rigtigt.
pre

Fra : Børge

Dato : 16-08-03 21:07

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad enten du bruger indexet i hjælp, eller skifter til bogikonerne (I min
> engelske Excel hedder det "Putting Data on the internet"), så er der

Jo, og det har jeg også gjort. Jeg har ikke noget problem med at lave en
webside - ej heller med at uploade den. Problemet er at jeg gerne vil kunne
gøre det automatiskt - blot med eet tastetryk eller lignende.

>Alt det der med makroer er som regel bagateller når
> først funktionerne kører rigtigt.

Ja det er altså det jeg ikke rigtigt kan finde ud af ?

Er der andre der har ideer ?