klistermærker af Airoh warrior
Fra : Jacob Larsen

Dato : 16-08-03 11:23

Jeg vil lige høre om nogen herinde har pillet klistermærkerne af en Arioh
warrior hjelm ligesom den afbilledet her.

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=9&pid=1868

Jeg synes den vil være pænere uden klistermærkerne, men jeg vil ikke pille
mine af umiddelbart, da jeg ikke ved om limen vil være til at få af
bagefter.

mvh Jacob Larsen - GS500E

Fra : Janner

Dato : 16-08-03 19:30

> [...]
>
> Jeg synes den vil være pænere uden klistermærkerne, men jeg vil ikke pille
> mine af umiddelbart, da jeg ikke ved om limen vil være til at få af

Min kammy har ........... ingen problem *S*

Hygge

Onkel jan

cbr929
www.gugmc.dk

Fra : Jacob Larsen

Dato : 16-08-03 21:32

Janner wrote:

> Min kammy har ........... ingen problem *S*

Takker. Nu er det gjort og den ser endnu federe ud

mvh Jacob Larsen - GS500E

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 16-08-03 20:12

Jacob Larsen wrote:
> [...]
>
> Jeg synes den vil være pænere uden klistermærkerne, men jeg vil ikke
> pille mine af umiddelbart, da jeg ikke ved om limen vil være til at

Jeg har pillet dem af min hjelm (den fra billedet) uden problemer
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Jacob Larsen

Dato : 16-08-03 21:45

> Jeg har pillet dem af min hjelm (den fra billedet) uden problemer

Nu er det gjort og det ser godt ud.

Fint af dig at smide et billede af hjelmen på dkfm. Det var det billede, der
gjorde mig interesseret i hjelmen først (inden jeg prøvede den). Nu mangler
jeg bare et spejlvisir eller et sort ditto. Jeg skal bare have det man bedst
kan se igennem uden at andre kan se ind. (Og inden nogen går helt amok har
jeg ikke tænkt mig at køre med det om natten.)

mvh Jacob Larsen - Der ikke prøver at blive til en klon af Rune selvom jeg
efterligner lidt