Prisændringer (stigning!) TeleNordic - alt~
Fra : Alex Jensen

Dato : 16-08-03 11:12

Hej NG

Jeg har haft TeleNordic (www.telenordic.dk) som "samtaleudbyder" i et godt
stykke tid, og priserne har været blandt de absolut laveste her i DK. Men de
har lige lavet prisændringer, der bl.a. betyder at opkald fra vores fastnet
til en mobiltelefon nu koster 1,60 dag OG nat. Sammenlignet med TDC er det
samme pris om dagen og det dobbelte! om aftenen/natten. Så forsvandt det
fikse lige i det ............

Da vi kender mange kun med mobiltelefon, har jeg ikke tænkt mig at beholde
TeleNordic ret meget længere med disse ændrede vilkår.

Men hvor finder man i dag selskaber med danmarks lavest samtalepriser
(fastnet til fastnet/mobil)?

Mvh

AJ

Fra : Lars Christensen

Dato : 16-08-03 12:29

On Sat, 16 Aug 2003 12:11:57 +0200, "Alex Jensen"
<alex@FJERNDETTEalexjensen.dk> wrote:

> [...]
>TeleNordic ret meget længere med disse ændrede vilkår.
>
>Men hvor finder man i dag selskaber med danmarks lavest samtalepriser

Ifølge Telenordics egen side så er Tele2 den billigeste teleudbyder
når det gælder opkald til mobilnettet. Henholdsvis 1,59 om dagen og 79
øre om natten.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Christoffer K

Dato : 17-08-03 07:59

Lars Christensen <spamtrap@zunzhine.dk> wrote in message

> Ifølge Telenordics egen side så er Tele2 den billigeste teleudbyder
> når det gælder opkald til mobilnettet. Henholdsvis 1,59 om dagen og 79
> øre om natten.

Sjovt nok, så er det Telefokuz (TeleGroup), der i følge deres
hjemmeside praler med at være Danmarks billigeste
(http://www.telefokuz.dk/telegroup.htm). Minuttaksten fra fastnet til
mobil om dagen er 1,35 kr. og om natten 0,675 kr.

Christoffer K.

Billige kort til udlandstelefoni og gratis SMS til udlandet via
nettet:
http://www.drej.180grader.dk

Fra : Alex Jensen

Dato : 17-08-03 08:41

Telefokuz har vist ikke lige fået opdateret deres prisliste ...... Men det
er vel heller ikke rart at skulle kommunikere ud, man er dobbelt så dyr som
TDC, hvis man ringer fra fastnet til mobil om aftenen.

AJ

Fra : Christoffer K

Dato : 17-08-03 16:17

"Alex Jensen" <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> wrote in message news:<3f3f318c$0$32441$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Telefokuz har vist ikke lige fået opdateret deres prisliste ...... Men det
> er vel heller ikke rart at skulle kommunikere ud, man er dobbelt så dyr som
> TDC, hvis man ringer fra fastnet til mobil om aftenen.

Ups, lagde ikke lige mærke til, at det var samme teleselskab som
Telenordic.

Hvis dit samtaleforbrug er stort, så er et alternativ ELROTEL
http://www.elro.dk/elrotel/fastnetpris.htm
Disse priser skulle vel være opdateret (1,36 kr./0,68 kr/min)?

Kræver dog et oprettelsesgebyr på 150 kr. og overførelse af abonnement
(101 kr./måned), så der skal snakkes meget, inden besparelsen er tjent
ind (nærmere betegnet 625/1250 min. bare for oprettelsesgebyret!!).

Fra : telefokuz

Dato : 14-09-03 22:12

"Christoffer K" skrev d. 17-08-03 07:59 dette indlæg :

> [...]
>

> Christoffer K.
>
> Billige kort til udlandstelefoni og gratis SMS til udlandet via

Jeg faldt over dette ældre indlæg og jeg er nødt til at kommentere det,
da det omhandler mit lille firma.

Jeg tilbyder Danmarks billigste takst fra Fastnet til mobil nemlig

1.35 kr om dagen og
0.675kr om aftenen

intet abonnement, ingen gebyr
priser er inkl. moms

Det er IKKE pral, det er et faktum, uanset hvad man kan finde på
telegroups oficielle liste og jeg vil derfor venligst men bestemt bede
dig om at sætte dig ind i tingene før du sætter andre i miskredit!

Med venlig hilsen

Henrik S. Nielsen

TeleFokuz

http://www.telefokuz.dk