C&C-Gold købes!
Fra : seb

Dato : 16-08-03 10:51

Som titlen siger, så vil jeg gerne købe det gode gamle Command & Conquer
Gold (eller Win95 version, som den vist også hed). Og nej, der er IKKE tale
om Generals, Tiberian Sun, eller nogle af Red Alert afskygningerne.

Smid en mail, hvis du har et du vil af med!

seb@stofanet.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 17-08-03 22:21

"seb" <seb@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tale
> om Generals, Tiberian Sun, eller nogle af Red Alert afskygningerne.

Tja det er godt nok postet i forkert gruppe, men jeg leder da også efter det
samme spil, så er der to af slagsen vil jeg da gerne købe det ene :)

Mvh.
--
---- Laziter ----
Everyone loves victory.