Åbent hus hos SPH Motor lør/søn
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-08-03 00:11

Hej alle,

Husk der er åbent hus hos SPH Motor denne weekend. Nogen, der vil være at
finde dernede søndag formiddag? Jeg regner selv med at smutte derned - og
ved 14 tiden køre mod Roskilde og flyshowet dér.

--
Tony
Mrs. Fizzy

Fra : Michael [2760]

Dato : 16-08-03 00:20

Jeg kører derned lørdag og møder grisen dernede....Kan ikke søndag jeg vil
se GP LIVE.......

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-08-03 00:20

Michael [2760] wrote:

> Jeg kører derned lørdag og møder grisen dernede....Kan ikke søndag
> jeg vil se GP LIVE.......

Hehe. Jeg lader med vilje være med at se det fordi jeg ved at jeg ender med
at blive afhængig af det

Lad os, der skal derned søndag endeligt vide om der er nogle maskiner at
komme efter!

Og kør forsigtigt.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : GRISEN

Dato : 16-08-03 22:44

On Sat, 16 Aug 2003 01:20:20 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Lad os, der skal derned søndag endeligt vide om der er nogle maskiner at komme efter!

Efter hukommelsen:
En eller anden Honda chopper
En pæn håndfuld Harley'er
En Buel (den er sjov - væsentligt bedre end jeg havde forventet)
En Aprilia Futura
En Aprilia Mille
En Aprilia Tuono
En Aprilia Capo Nord (tror jeg den hedder)
En Yam BT1100 Buldog
En Yam TDM900
En Honda Hornet 900
En Honda VFR800
+ vistnok en lille håndfuld mere....

*
Jan

Fra : Armand

Dato : 17-08-03 00:21

GRISEN <grisen@pornotrold.dk> skrev i en

> Efter hukommelsen:
> En pæn håndfuld Harley'er
> En Buel

Eller som der stod på den fremlagte liste:
Fabrikat: Model:
Harley Davidson V-rod
Harley Davidson Buell

--
Armand.

Fra : Michael [2760]

Dato : 16-08-03 23:07

Tony Lorentzen wrote

> Lad os, der skal derned søndag endeligt vide om der er nogle maskiner at
> komme efter!

Der er en bred vifte af forskellige MCeer 15-20 stk. vil jeg tro..
Der er en del Harley, som Vrod, Buell, og nogle store flydere de er gratis
at prøve....Ellers koster det 20 kr pr. tur på feks. Yamaha TDM 900 Yamaha
BT Bulldog Honda hornet 600 Honda vfr 800 Aprillia Mille Aprillia Tuono + en
del flere. Men der er ikke Yamaha R6 eller R1 Honda cbr 600 rr eller 900rr
suzuki Sv 1000 Sv 650....Jeg havde ellers glædet mig til at prøve en R6, men
det må jeg have til gode...

Michael

Fra : Peter Ursin

Dato : 16-08-03 00:19

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> [...]
> finde dernede søndag formiddag? Jeg regner selv med at smutte derned - og
> ved 14 tiden køre mod Roskilde og flyshowet dér.

Øh, flyshow? Hvad er det for noget show? Findes der et link med info ?

mvh
Peter

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-08-03 00:21

Peter Ursin wrote:

> Øh, flyshow? Hvad er det for noget show? Findes der et link med info ?

Jeps!

Kig her: http://www.airshow.dk/

--
Tony
Kilofazer

Fra : Armand

Dato : 16-08-03 10:23

> Kig her: http://www.airshow.dk/

Og hvis jeg lige må være ubeskeden: Omtale/opfordring i indlægget:

--
Armand.
(der er på vej; men først lige kører forbi Stubbekøbing og kigger på gamle

Fra : Armand

Dato : 16-08-03 10:27

> [...]
> finde dernede søndag formiddag? Jeg regner selv med at smutte derned - og
> ved 14 tiden køre mod Roskilde og flyshowet dér.

Er balladen ikke ved at være ovre ved 3-tiden, søndag!?
Check lige programmet én gang til!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-08-03 10:46

Armand wrote:

> Er balladen ikke ved at være ovre ved 3-tiden, søndag!?
> Check lige programmet én gang til!

Jo! Jeg ved ikke hvorfra jeg har fået det ind i mit hoved at showet først
startede ved 13.30 tiden.

Nå det ser ud til at jeg må revurdere min tidsplan lidt.

Jeg giver dig nok et kald på mobilen i løbet af søndagen (tak for mailen).

Hilsner,

Tony

Fra : GRISEN

Dato : 16-08-03 22:37

Lidt sjovt... hos SPH i dag var der bodypaint.
Ca. 10 sekunder efter tøsen var kravlet op på podiet dukker Armand op - det kan man da kalde timing.

*
Jan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-08-03 23:36

GRISEN wrote:

> Lidt sjovt... hos SPH i dag var der bodypaint.
> Ca. 10 sekunder efter tøsen var kravlet op på podiet dukker Armand op
> - det kan man da kalde timing.

RESPÆÆÆKT!

--
Tony
Fazer Grande

Fra : Armand

Dato : 17-08-03 00:20

> Lidt sjovt... hos SPH i dag var der bodypaint.
> Ca. 10 sekunder efter tøsen var kravlet op på podiet dukker Armand op -
det kan man da kalde timing.

Jup!
Den enkleste måde at se om der var nogle kendte hoveder iblandt klientellet,
var at stille sig i nærheden af scenen og kigge sig omkring - Alle ansigter
var jo rettet derhen!

--
Armand.

Fra : Benz...

Dato : 18-08-03 09:04

GRISEN wrote:
> Lidt sjovt... hos SPH i dag var der bodypaint.
> Ca. 10 sekunder efter tøsen var kravlet op på podiet dukker Armand op
> [...]

Var der nogen som tog billeder?
;)

--
mvh Benz... R6 millennium
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : Armand

Dato : 16-08-03 18:14

> Jo! Jeg ved ikke hvorfra jeg har fået det ind i mit hoved at showet først
> startede ved 13.30 tiden.
> Jeg giver dig nok et kald på mobilen i løbet af søndagen (tak for mailen).

Spar dig!
Efter at have humpet mig til Stubbekøbing (via SPH forøvrigt), valgte jeg at
liste hjemefter ad korteste vej (Tårs-Spodsbjerg), med hvad jeg i torsdags
troede var et defekt kædehjuls-nav leje, men som nu lyder som et færdigt
indgangsleje i gearkassen =
Lillefrøen holdt hele vejen hjem, men jeg tror at jeg har slået alle
økonomi-rekorder
på turen p.g.a. minimal gasgivning (moment, You know!) og behersket fart!!

Nu må jeg så bruge søndagen til at skrue Kawa istedet for at bøje nakken i
Roskilde. Første diciplin bliver en elementær olie-tømning med efterfølgende
dissikering af hvad der måtte følge med ud af metal

- -
Armand