Hvad forbrænder
Fra : Faithless

Dato : 15-08-03 20:03

Hey

Er der en siden hvor man kan beregne en cirka forbrænding, ved forskellige
sportsgrene??

Thomas (c;

Fra : Padmé Amidala

Dato : 15-08-03 20:13

Inde på I form's hjemmeside kan du finde en sådan oversigt

VH
Padmé Amidala

Fra : Faithless

Dato : 17-08-03 08:06

Kan du ikke lavet et link, jeg kan ikke finde oversigten.

Takker (c;

Fra : Padmé Amidala

Dato : 17-08-03 11:26

Jo da, den kommer her.. men de skriver for øjeblikket at siden ikke er klar,
men den kommer snart...

http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=798&a=4309

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 17-08-03 18:00

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> skrev i en meddelelse

> Jo da, den kommer her.. men de skriver for øjeblikket at siden ikke er
> klar, men den kommer snart...

Oh det vil være dejligt, hvis du og andre vil skære det overflødige væk og
ikke gentage hele indlæg. Samt svare UNDER det citerede.

http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html bliver fordelene ved
omtalte citat- og klippeteknik beskrevet ganske glimrende.

Mvh. Lisbeth

Fra : Padmé Amidala

Dato : 17-08-03 21:22

"Lisbeth Jacobsen" <jacobsenlisbeth@hotmail.com> wrote in message
> "Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> skrev i en meddelelse

> Oh det vil være dejligt, hvis du og andre vil skære det overflødige væk og
> ikke gentage hele indlæg. Samt svare UNDER det citerede.

Oh det ville være dejligt, hvis du ikke altid havde en mening om alt..