Word 2000 Kalender
Fra : Joe Bob

Dato : 05-04-01 11:59

Hej

Jeg havde en gang en kalender som var lavet under Word (2000). Desværre blev
den slettet.

Er der nogen som er i besiddelse af sådan en ?

På forhånd tak.

Fra : Sigurd

Dato : 05-04-01 14:48

"Joe Bob" <powerviper4@hotmail.com> skrev i melding
> Hej
>
> Jeg havde en gang en kalender som var lavet under Word (2000). Desværre
blev
> den slettet.

Den skal ligge i maler, hvis ikke kan du finne noen nye her (Engelsk tekst)
http://search.officeupdate.microsoft.com/TemplateGallery/result.asp?qu=calen
dar&x=4&y=11

Sigurd

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-04-01 22:16

"Sigurd" <siden@world-online.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> blev
>
> Den skal ligge i maler, hvis ikke kan du finne noen nye her (Engelsk

En "maler" er vist det, vi på dansk kalder en skabelon.
I word 2000 finder du den via Filer-Ny - fanen Andre dokumenter.

Kurt