Dansk Skole Indkøb
Fra : Carsten H

Dato : 14-08-03 20:55

Så lige Pengemagasinet på DR omkring Dansk Skole Indkøb og hold da op hvor
fik de bare tørt på.

Deres advokat var da lidt af et kvaj!

Jeg har selv annonceret hos dem for mange år side og det gav heller ingen
ting.

Carsten

Fra : Hans

Dato : 14-08-03 21:03

Carsten H skrev:
> Så lige Pengemagasinet på DR omkring Dansk Skole Indkøb og hold da op
> hvor fik de bare tørt på.
>
> Deres advokat var da lidt af et kvaj!

Ham Arnold Schwartzesnakker? Det var helt tydeligt han var verdensmester til
udenomssnak.

/ Hans

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 14-08-03 21:05

Hans wrote:

> Ham Arnold Schwartzesnakker? Det var helt tydeligt han var verdensmester til
> udenomssnak.

Han begyndte da at hakke lidt i det til sidst :D Ens intelligenskvotient
skal være temmelig lille hvis man handler med ham og i forvejen har set
programmet.

Programmet i sig selv var dog ikke noget særligt... skulle nærmere
sættes i en comedy hour på TV2 Zulu ;)

mvh
Johan

Fra : Rune Wold

Dato : 14-08-03 21:17

Du er OT

FUT dk.admin.netikette

/Rune Wold

--
Punani: "poo-na-nee (pü-no-nE)"
Hawaiian (lit. Heavenly flower), derived from pua (blossom);

Fra : N/A

Dato : 14-08-03 21:34

Fra : N/A

Dato : 14-08-03 21:34

Fra : D.u.n.k.

Dato : 14-08-03 21:34

"Rune Wold" <news78@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det betyder, at dit indlæg er off-topic ift. NG, dvs. dk.videnskab.jura,
> eller mao. irrelevant.

Det betyder, at Rune foretager en vurdering, som han betragter sig selv som
værende kompetent til - hvilket slet ikke behøver være tilfældet.

Venlig hilsen
Dunk

Fra : Rune Wold

Dato : 14-08-03 21:45

[klip]

> Det betyder, at Rune foretager en vurdering, som han betragter sig selv
> som værende kompetent til - hvilket slet ikke behøver være
> tilfældet.

Det ved jeg ikke om du ret i. Men du kunne da i det mindste være mand nok
til at vurdere, om du var enig i min vurdering.

mvh

/Rune Wold

Fra : D.u.n.k.

Dato : 14-08-03 21:55

> [klip]

> Det ved jeg ikke om du ret i. Men du kunne da i det mindste være mand nok
> til at vurdere, om du var enig i min vurdering.

Det kan besvares kort : Jeg er IKKE enig

Venlig hilsen
Dunk

Fra : TGD

Dato : 14-08-03 22:23

"D.u.n.k." <slet091255@iname.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> Det kan besvares kort : Jeg er IKKE enig

På hvilken baggrund?

1)
dk.videnskab Diskussion af videnskabelig forskning og viden

2)
dk.videnskab.jura [OSS] Juridiske emner

3)
2. Beskrivelse:
Juridiske emner.

3. Fundats:
Formålet med gruppen er seriøs diskussion af juridiske emner.
Deltagerne opfordres til at begrænse deres svar til de områder
hvor de har konkret juridisk viden under en eller anden form,
herunder f.eks. uddannelse, praktisk arbejde eller personlige
erfaringer.

Deltagere bedes bemærke at gruppens fokus er debat og ikke
egentlig juridisk rådgivning, og at svar i gruppen ikke bør
erstatte professionel konsultation i væsentlige sager. Med
dette forbehold kan spørgsmål om alle mulige konkrete sager
eller situationer stilles og drøftes.

Ønskes:
- -------
Juridiske spørgsmål og kvalificerede svar derpå. Spørgsmålene
kan være affødt af et virkeligt problem eller ren nysgerrighed.

Spørgsmål om alle de praktiske forhold omkring jura,
retssystemet, politiets arbejde - f.eks. hvordan en retssag
foregår, rettigheder og pligter som vidne, hvad der sker når man
afgiver forklaring til politiet i forbindelse med en sag osv.

Henvisninger til relevante artikler/web-sites.

Eksempler på spørgsmål:

Min syge moster havde engang en undulat som [...] men den
dag var toget forsinket [...] Kan det virkelig passe at
hun skal betale de penge?

Min mor har fået et brev fra en advokat hvor der står
[...] Hvad betyder det? Hvad er den "transportpåtegning"
han mangler for noget? Skal hun reagere på en eller
anden måde?

Jeg har undret mig over hvad der ville ske hvis en
ejerforening gik konkurs og formanden forinden havde
[...] så vidt jeg kan se i gældsbrevsloven er der en
frist på [...] eller er det så bare surt for underboen?

Eksempler på ønskede svar:

Nej, under ingen omstændigheder. Se §34 i aftaleloven,
jf §15 i lov om ægteskabets retsvirkning.

Næppe. Jeg tror at erstatningsansvarslovens §24 i dette
tilfælde [...] Man kan naturligvis argumentere for at
[...] altså heller ikke i det tilfælde.

Jeg husker en avisomtale af en sag hvor netop det skete.
Det endte med at [...] men jeg kan ikke selv finde den
lov der blev henvist til.

Ønskes ikke:
- ------------
Ukvalificerede svar på juridiske spørgsmål.

Indlæg baseret på personlige holdninger, moralske domme
eller rene gætterier.

Vurderinger af det fornuftige og rimelige ved lovgivningen
samt dens samfundsmæssige og sociale konsekvenser.

<Resten klippet>

Resten kan læses her http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.videnskab.jura

Fra : D.u.n.k.

Dato : 15-08-03 06:24

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> På hvilken baggrund?

At jeg ikke mener der er nogen grund til at futte rundt med andres indlæg.
Det skaber kun forvirrig i begge (alle) grupper.
Når den, som har startet tråden bevidst har placeret en dialog i en gruppe
skal den blive der. Den første skribent har foretaget en aktiv vurdering og
den er altid bedre end den, som en tilfældig betjent lægger for dagen.
Kun indlæg som ved uheld er røget forkert sted hen kan med rimelighed
futtes.

Venlig hilsen
Dunk

Fra : David T. Metz

Dato : 15-08-03 13:34

D.u.n.k. skriblede:
> Når den, som har startet tråden bevidst har placeret en dialog i en
> gruppe skal den blive der.

Men det er ikke tilfældet her. Indlægget er x-postet uden FUT. Deraf
problemet. Den mere løse diskussion/skadefryd o.lign. er normalt ikke OT i
dk.forbruger, men i juragruppen.

David
FUT d.a.n. Da dette er en ren netikette diskussion og nu kan folk godt
følge med i d.a.n. gruppen.

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-08-03 21:58

"Rune Wold" <news78@stofanet.dk> wrote in message
> [klip]

> Det ved jeg ikke om du ret i. Men du kunne da i det mindste være mand nok
> til at vurdere, om du var enig i min vurdering.

Bare ignorer trolden Onkel Dunk aka Knud Thomsen
Han er sgisme ikke værd at spille ret meget krudt på

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Stravi inc.

Dato : 14-08-03 21:47

On Thu, 14 Aug 2003 22:34:08 +0200, "D.u.n.k." <slet091255@iname.com>
wrote:

> [...]
>>

>Det betyder, at Rune foretager en vurdering, som han betragter sig selv som
>værende kompetent til - hvilket slet ikke behøver være tilfældet.

Det er åbenbart træthedhed der spiller ham et pus.
Det er sent, han klipper i indlæg som en vis læser bibelen
Har heller ikke styr på hvem der skriver hvad.

/Steen

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 14-08-03 21:48

Du har skrevet dit indlæg 3 gange

Mads Vestergaard
"Rune Wold" <news78@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:pan.2003.08.14.20.15.05.76879@stofanet.dk...

Fra : Carsten H

Dato : 14-08-03 22:57

> Du er OT
>
> FUT dk.admin.netikette
>
> /Rune Wold

Hvem snakker du til?
Citat teknik kan læses på www.usenet.dk

Carsten

Fra : morten sorensen

Dato : 14-08-03 21:42

Johan Holst Nielsen wrote:

> Programmet i sig selv var dog ikke noget særligt... skulle nærmere
> sættes i en comedy hour på TV2 Zulu ;)

Enig. der er en del flere deciderede løgne der kunne bores i. Farpris
har jo *garanteret* folk at de var een af tre leverandører i deres
område. Det er påviseligt løgn når der er mere end 20 i samme område.

Hvorfor var det lige præcis Dansk Skoleindkøb de gik til ? Jeg synes fx
at IT-registret Danmark er langt værre med deres 'vi skal bare lige
checke din registrering'.

Fjerner xpost til dk.videnskab.jura og dk.forbruger

morten sorensen

Fra : Jesper Brock

Dato : 14-08-03 23:06

"morten sorensen" <morten@invalid.mortens.net> wrote in message
> Hvorfor var det lige præcis Dansk Skoleindkøb de gik til ?

Hehe... den del kan jeg svare på, da jeg har hjulpet med researchen (via mit
engagement som redaktør af www.unfairpris.dk)

Simpelthen fordi vi kunne forsyne dem med et stort antal brugere, der følte
sig snydt... PLUS en tidligere "insider", som kunne fortælle lidt om de
anvendte metoder.

--
/Jesper Brock
Journalist, www.budstikken.com (Fredericia-udgaven)

(NB! Indlæg på usenet udtrykker udelukkende min personlige holdning, og har
ingen relation til min ansættelse hos "Budstikken"-koncernen)

Fra : Jesper Brock

Dato : 14-08-03 23:19

> [...]
> Hvorfor var det lige præcis Dansk Skoleindkøb de gik til ? Jeg synes fx
> at IT-registret Danmark er langt værre med deres 'vi skal bare lige

På din opfordring har IT-registret Danmark fra nu om et øjeblik opnået den
"ære" at få sit helt eget forum på www.unfairpris.dk - så måske jeg kan
lokke dig til at fortælle din historie der?

--
(og redaktør på www.unfairpris.dk)

Fra : morten sorensen

Dato : 15-08-03 08:24

Jesper Brock wrote:
> [...]
> "ære" at få sit helt eget forum på www.unfairpris.dk - så måske jeg kan
> lokke dig til at fortælle din historie der?

Jeg har ingen særegen historie, men blot været udsat for det samme
'script' som alle andre med at de påstår man har haft en gratis
registrering og er ganske uforstående overfor at man ikke kender noget
til det.

De vil så angiveligt checke oplysningerne - og dem de har er absolut
basis; fx var mit firmas navn ikke korrekt, men blot 'Morten Sørensen' -
hvilket nærmest beviser at de bare har trukket mine oplysninger fra en
liste over nye firmaer. Jeg ville jo aldrig tilmelde mit firma noget
uden at give det virkelige navn.

Og de ringer igen og igen. Tror jeg har snakket med dem 10 gange nu.

morten sorensen

Fra : Britta

Dato : 16-08-03 14:37

message

Jeg synes fx

Hej Morten og andre,
Jamen dog. IT registret Danmark er da nogle af vores bedste
kunder. D.v.s., de har ikke købt noget endnu, men de gør det
sikkert en dag. Da de begyndte at ringe til vores butik her i
foråret, og da det gik op for mig at de blev ved med at ringe på
trods af at vi bad dem om at slette os fra deres fine register,
fik vi deres telefonnummer. En dag ringede de endda to gange. I
første omgang blev jeg smadderirriteret, men så gik det op for
mig at det kunne være en potentiel kunde.

'Goddag, mit navn er Britta. Jeg ringer fra xyxyxyx, og vil bare
lige undersøge om vi har de rigtige oplysninger på Jer. Jeres
telefonnummer er 70 22 52 75, og I bor Vesterbrogade 149, 1620
København V?' Dette bliver bekræftet, og jeg fortæller dem at de
står i vores kundekartotek, og at vi har nogle specielt gode
tilbud på vores udmærkede produkter.

En dag fik vi en overordnet i røret. Han mente at vi chikanerede
dem. 'Chikanerer? Vi tilbyder Jer bare vores produkter, nøjagtig
ligesom I tilbyder os Jeres produkter'.
Tjae, i de perioder hvor IT fagregisteret er specielt ivrige for
at 'forny vores optagelse' hos dem, er vi også ihærdige sælgere
m.h.t. dem, idet vi går ud fra at vi har deres fulde forståelse.
De er jo trods alt en slags kolleger, og når det er B to B er det
jo tilladt.

> Og de ringer igen og igen. Tror jeg har snakket med dem 10
gange nu.

Jeg ved det af erfaring, og hvis de ikke snart køber nogle af
vores produkter bliver jeg nok nødt til næste gang de ringer at
sige 'lige et øjeblik', og så kan de få lov til at ligge der på
disken og hygge sig.

Venligst,
Britta

Fra : Lars Funck

Dato : 16-08-03 16:05

"Britta" <briped@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> En dag fik vi en overordnet i røret. Han mente at vi chikanerede
> dem. 'Chikanerer? Vi tilbyder Jer bare vores produkter, nøjagtig

He he he. Den må jeg da virkelig huske. Måske er deres egen medicin lige det
der skal til. Jeg kunne nok godt grave et par udmærkede tilbud frem, og jeg
ville jo være en dårlig sælger hvis jeg sådan bare lod mig affærdige af et
nej.

> [...]
> vores produkter bliver jeg nok nødt til næste gang de ringer at
> sige 'lige et øjeblik', og så kan de få lov til at ligge der på

En anden jeg har prøvet er "Nej, så skal du snakke med XXX, han er på ferie
de næste par uger, vil du vente?" så sætter jeg dem direkte på hold

MVH

Lars

Fra : Britta

Dato : 16-08-03 18:04

"Lars Funck" <Funck@deleteNetworldmedia.dk> wrote in message

> [...]
og jeg
> ville jo være en dårlig sælger hvis jeg sådan bare lod mig affærdige

Jamen, selvfølgelig. Jeg er sikker på at du sælger nogle ganske
udmærkede produkter, hvilket det jo lader til at IT fagregisteret
Danmark står og mangler, så mon ikke bare de bliver glade for nye
leverandører? Vi skal jo hjælpe hinanden. Det kan godt være at de
lyder uinteresserede i første omgang, men det skal du ikke lade dig gå
på af. Du er nok en god sælger, og de er nok bare generte,
tilbageholdende og forsigtige.

> En anden jeg har prøvet er "Nej, så skal du snakke med XXX, han er
på ferie
> de næste par uger, vil du vente?" så sætter jeg dem direkte på hold

Naarj Lars dog. Det er da syyyynd

Venligst,
Britta

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-03 22:48

"Lars Funck" <Funck@deleteNetworldmedia.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg
> ville jo være en dårlig sælger hvis jeg sådan bare lod mig affærdige af et

Omvendt, hvis det lykkes dig at sælge til sådan nogle (dokumenteret), så har
du omgående et job hos os.

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 14-08-03 23:54

morten sorensen wrote:
> Hvorfor var det lige præcis Dansk Skoleindkøb de gik til ? Jeg synes fx
> at IT-registret Danmark er langt værre med deres 'vi skal bare lige
> checke din registrering'.

Måske fordi deres advokater havde mere selvrespekt - så de kunne se de
under ingen omstændigheder kunne lade være med at blive trynet ned ;)

mvh
Johan

Fra : Salg

Dato : 15-08-03 07:19

JA vilken verden, selv voksne tror de kan komme af sted med at tage røven på
alle andre.

Man burte nok tage det op som skole fag. Så de unge lære hvordan man undgår
at blive taget ved næsen.

Fra : sn67

Dato : 15-08-03 07:29

> [...]
>
> Hvorfor var det lige præcis Dansk Skoleindkøb de gik til ? Jeg synes fx
> at IT-registret Danmark er langt værre med deres 'vi skal bare lige

Jeg blev også skuffet!
Efter gårsdagens promovering af udsendelsen (hvilket jeg i øvrigt syntes var
ok - det har der været en større diskussion af i en anden tråd) sidder jeg
tilbage men en ret tom følelse. Hvor blev det dybdeborende af???
Det var da en usædvanlig naiv data-fyr de havde gravet frem, - som køber
reklamer for et fem-cifret beløb! Det havde jeg som nystartet i hvert fald
ikke råd til. Nu fremgik det så ikke - skal det da i retfærdighedens navn
nævnes - hvor meget han havde tegnet annonce for, og hvor meget der evt. var
løbet på i "incasso". (endnu en mangel ved udsendelsen).

Jeg mener også at IT-Registret er langt "farligere" - idet de opererer med
forholdsvis små beløb, som mange ikke gider bruge tid på hvis fakturaen
dukker op - og netop det at de "bare lige skal tjekke ..." - og så ringer de
bevidst omkring de store ferier, i håb om at få en uvidende/godtroende
medarbejder i røret.

Mvh
Susanne Nielsen

Fra : jens v

Dato : 15-08-03 09:09

"sn67" <sn67@ping.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
de
> bevidst omkring de store ferier, i håb om at få en uvidende/godtroende

Hvis du som nystartet ved du har et godt produkt, men lige mangler nogle at
fortælle det vil det da være som et tegn fra himlen at der ringer en og
fortæller at kunderne står i kø lige udenfor din dør, guldet ligger der, det
er kun at samle det op. Ja så bliver de fleste lidt bløde i knæene, man
siger da ikke nej til kunder, og slet ikke som nystartet. Det er nemt
bagefter at sige at den og den da er naiv, men den måde de menesker
fortæller om deres produkt gør altså at man tror på dem. Vi blev kontaktet
af HRI og var meget tæt på at hoppe i, men syntes så ikke det helt var den
kundegruppe vi gik efter. Sælgerne er utrolig dygtige til at promovere
varen.

mvh jens v

Fra : Jesper Brock

Dato : 16-08-03 01:35

"sn67" <sn67@ping.dk> wrote in message
>Hvor blev det dybdeborende af???

Mjah... godt spørgsmål.

Uden at gå i for mange detaljer, skete der desværre det, at en særdeles
central medvirkende af private (men fuldt ud forståelige) årsager valgte at
trække sig fra programmet i onsdags... dermed faldt en del af programmet
desværre på gulvet i allersidste øjeblik

På Unfairpris.dk har vi dog alligevel svært ved at få armene ned... vi har
fået næsten 300 nye brugere på 24 timer, og dermed 300 ekstra ambassadører
som forhåbentlig vil hjælpe med at "spread the word", så vi kan få stækket
gribbenes vinger...

--
redaktør, www.unfairpris.dk

Fra : Rune Wold

Dato : 14-08-03 21:16

Du er OT

FUT dk.admin.netikette

/Rune Wold

Fra : Arne Feldborg

Dato : 15-08-03 07:06

"Rune Wold" <news78@stofanet.dk> skrev Thu, 14 Aug 2003 22:16:00 +0200

>Du er OT

Måske skyder du dig selv lidt i foden - ved at sende dette tre gange og
ovenikøbet starte en ny helt tråd, uden at man kan se hvem og eller hvad
du svarer på.

Måske skulle du i det hele taget dæmpe din vejledningsiver lidt ned,
indtil du selv får en smule mere erfaring. Og når den tid så kommer,
skulle du måske i højere grad begrunde dine vejledninger.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bøling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Jesper Brock

Dato : 16-08-03 01:29

"Arne Feldborg" <feldborg@haunstrup.dk> wrote in message
> Måske skulle du i det hele taget dæmpe din vejledningsiver lidt ned,
> indtil du selv får en smule mere erfaring. Og når den tid så kommer,
> skulle du måske i højere grad begrunde dine vejledninger.

Well said.

Jeg kunne ikke være mere enig.

Fra : D.u.n.k.

Dato : 16-08-03 06:29

"Arne Feldborg" <feldborg@haunstrup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indtil du selv får en smule mere erfaring. Og når den tid så kommer,
> skulle du måske i højere grad begrunde dine vejledninger.

Genialt - jeg kan til enhver tid tilslutte mig gode forsøg på at stoppe den
type latterlige netbetjente, som Rune repræsenterer.

Venlig hilsen
Dunk

Fra : Arne Feldborg

Dato : 16-08-03 07:01

"D.u.n.k." <slet091255@iname.com> skrev Sat, 16 Aug 2003 07:28:39 +0200

>Genialt - jeg kan til enhver tid tilslutte mig gode forsøg på at stoppe den
>type latterlige netbetjente, som Rune repræsenterer.

Jeg bryder mig ikke om den mere generelle udlægning du der kommer med.

Jeg kommenterede een bestemt persons skriverier i een bestemt situation,
hverken mere eller mindre.

Fra : Carsten H

Dato : 16-08-03 09:15

> "D.u.n.k." <slet091255@iname.com> skrev Sat, 16 Aug 2003 07:28:39 +0200

> Jeg bryder mig ikke om den mere generelle udlægning du der kommer med.

Jeg synes den er helt OK!

Carsten

Fra : Carsten H

Dato : 16-08-03 09:14

> [...]
den
> type latterlige netbetjente, som Rune repræsenterer.

Det samme her, jeg er sgu træt af de fjolser der tror de ejer det hele!

Carsten

Fra : SoftMan Brian

Dato : 16-08-03 22:41

"Carsten H" <news@FJERNdigitalforum.dk> wrote in message
> den
>
> Det samme her, jeg er sgu træt af de fjolser der tror de ejer det hele!

som:
news:3f3bf4be$0$97274$edfadb0f@dread12.news.tele.dk ?

Fra : Carsten H

Dato : 16-08-03 23:45

"SoftMan Brian" <Brian_Hoey@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Carsten H" <news@FJERNdigitalforum.dk> wrote in message

> som:
> news:3f3bf4be$0$97274$edfadb0f@dread12.news.tele.dk ?

Slet ingen sammenligning!

* PLONK*

Carsten

Fra : Rune Wold

Dato : 14-08-03 21:15

Du er OT

FUT dk.admin.netikette

/Rune Wold

Fra : N/A

Dato : 15-08-03 06:15

Fra : D.u.n.k.

Dato : 15-08-03 06:15

"Daniel S." <noemail@tome.com> skrev i en meddelelse
> "Rune Wold" <news78@stofanet.dk> wrote in message

> Gider du ikke stoppe med at poste dine OT indlæg. På grund af dig er der i
> denne tråd mindt 9 OT indlæg (inkl mit). Find dig noget at lave i fritiden
> hvis du keder dig.

Det er svært at være mere enig. Det er folk som Rune der skaber de lange og
intetsigende tråde.

Venlig hilsen
Dunk

Fra : rAnders

Dato : 15-08-03 07:17

"Carsten H" <news@FJERNdigitalforum.dk> skrev i en meddelelse
> Så lige Pengemagasinet på DR omkring Dansk Skole Indkøb og hold da op hvor
> fik de bare tørt på.
>
> Deres advokat var da lidt af et kvaj!

Han får sikkert en ret god hyre for at arbejde for dem, så spørgsmålet er om
det ikke er dem der hopper på limpinden der nogle kvaj.

rAnders.

Fra : Peter G C

Dato : 15-08-03 18:23

In news:3f3be910$0$97266$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Carsten H <news@FJERNdigitalforum.dk> typed:

[lip]

> Deres advokat var da lidt af et kvaj!
>
> Jeg har selv annonceret hos dem for mange år side og det gav heller
> ingen ting.

Dit indlæg har ingen relevans i news:dk.videnskab.jura

/Peter

Fra : Carsten H

Dato : 15-08-03 19:01

> In news:3f3be910$0$97266$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
> Carsten H <news@FJERNdigitalforum.dk> typed:
>
> [lip]

> Dit indlæg har ingen relevans i news:dk.videnskab.jura

Advokat = Jura! Den virker god nok.

Carsten

Fra : Peter G C

Dato : 15-08-03 19:04

In news:3f3d1fe8$0$97250$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Carsten H <news@FJERNdigitalforum.dk> typed:

[klip]

> Advokat = Jura!

Der behøver ikke at være nogen sammenhæng dér.

> Den virker god nok.

Nej - for der var intet juridisk i dit indlæg. Tror du at det er nok at
skrive "jura" eller "advokat" i et indlæg førend det bliver relevant?

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Carsten H

Dato : 15-08-03 19:48

> [...]
>
> Nej - for der var intet juridisk i dit indlæg. Tror du at det er nok at
> skrive "jura" eller "advokat" i et indlæg førend det bliver relevant?

Det omtalte indslag omhandlet jura!

Carsten

Fra : Andy

Dato : 16-08-03 11:43

> Det omtalte indslag omhandlet jura!

Indlægget i denne gruppe gjorde ikke, altså er det OT!

Andy

Fra : Carsten H

Dato : 16-08-03 13:25

"Andy" <aaa_2500X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Indlægget i denne gruppe gjorde ikke, altså er det OT!

Det er vel alt efter hvordan man definere det!

Carsten

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-08-03 11:28

Peter G C wrote:

> [...]

> Nej - for der var intet juridisk i dit indlæg. Tror du at det er nok at
> skrive "jura" eller "advokat" i et indlæg førend det bliver relevant?

Spil med Van Bastan.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk