flere børn deler ud af "vagt tårnet"
Fra : erik larsen

Dato : 14-08-03 19:13

nu skærper JV forkyndelsen med mere børne-misbrug ved fordøren.

Denne gang bankede en dame med et barn på min dør ??

hvad med at lade børnene deltage i festlige fødselsdage i stedet at lære dem
at dele ud af en håbløs blad ??

Erik l

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-08-03 19:42

erik larsen erik@larsenstruer.dk skrev dette:

> [...]
>
> hvad med at lade børnene deltage i festlige fødselsdage i stedet at
> lære dem at dele ud af en håbløs blad ??

Hvad med at glæde sig over at der da i al fald er nogen i Danmark der
driver aktiv mission

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/ om bl.a. skabelse
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : erik larsen

Dato : 14-08-03 20:48

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad med at glæde sig over at der da i al fald er nogen i Danmark der
> driver aktiv mission

et barn driver aktiv mission, hvor idiotisk siger grundloven man må værer

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-08-03 21:36

> et barn driver aktiv mission, hvor idiotisk siger grundloven man må
> værer

Siger grundloven at et barn ikke må følges med en voksen?

Fra : erik larsen

Dato : 15-08-03 19:42

> Siger grundloven at et barn ikke må følges med en voksen?

der er en EU vedtægt der forbyder børn under 14 at dele aviser ud

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-08-03 20:27

> der er en EU vedtægt der forbyder børn under 14 at dele aviser ud

Hvad har det at gøre med at en voksen har et barn med sig på en
missionsopgave - det har da no na og intet med avisuddeling at gøre!

Fra : erik larsen

Dato : 18-08-03 22:10

> Hvad har det at gøre med at en voksen har et barn med sig på en
> missionsopgave - det har da no na og intet med avisuddeling at gøre!

Ja det er nok svært for dig at regne ud, men forsøg en gang til

Erik l

Fra : TBC

Dato : 18-08-03 23:10

"erik larsen" <erik@larsenstruer.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er nok svært for dig at regne ud, men forsøg en gang til

Jeg kunne ellers bedre tænke mig at lade mig underholde af hvad DU nu "har
regnet ud" i den forbindelse ...*fnis*

Erik ...har jeg fortalt at jeg indimellem elsker dig ?

TBC

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-08-03 22:27

> "Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> skrev i en meddelelse

> et barn driver aktiv mission, hvor idiotisk siger grundloven man må værer

Arh, nu er det jo ikke ligefrem et andet "Børnekorstog", vel? ;-D

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 14-08-03 23:24

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message
> "erik larsen" <erik@larsenstruer.dk> skrev i en meddelelse

> Arh, nu er det jo ikke ligefrem et andet "Børnekorstog", vel? ;-D

Forældrene ejer børnene, næsten

At give børnene en god hobby er godt.

De finder let en anden, ved at se TV o.a.

ligesom med fundamentalistbørn der opflaskes antidarwinistisk - de kan let
sadle om senere HVIS DER ER NOGET BEDRE

Bland jer ikke i hvad I ikke forstår - kald ikke de glade børns
papiromdeling for misrøgt. Kristne forældre og skoler er næsten altid
FREMRAGENDE forældre og skoler.
Andre er bare misundelige, fordi de tror på vort ateistiske TV og er blevet
rodløse.

Fra : jørgen

Dato : 14-08-03 21:53

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad med at glæde sig over at der da i al fald er nogen i Danmark der
> driver aktiv mission

Jo men hvilken mission? Er det det sande evangelium de spreder og kan de i
det hele taget medregnes som kristne brødre? De har jo selv skilt sig ud fra
kristendommen både teoretisk og praktisk. JV står således helt alene på
mange punkter.

mvh jørgen.
--
Laughter is a devilish whim which deforms, uh, the lineaments of the face
and makes men look like monkeys.