Alternativ til Letrasat.
Fra : Jack L.

Dato : 14-08-03 18:45

Hej gruppe.

Forældrenes madbutik skal have lavet nye tavler med produkter og priser. Til
det har vi hidtil benyttet akrylplader hvor vi så påklistrer bogstaver fra
Letrasat på akrylpladerne. Sagen er bare den at et ark Letrasat-bogstaver
koster 180 DKK (inkl. moms) og af én eller anden grund skal det koste 31.50£
hos den engelske udgave af www.letraset.com. Eksempler på bogstaverne kan
ses her: http://www.letraset.com/uk/template1.asp?catid=116

Vi er derfor interesseret i alternative produkter til Letrasat. Er der nogen
som kan komme med et bud?

Med venlig hilsen,
Jack

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-03 23:08

"Jack L." <jack_nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ses her: http://www.letraset.com/uk/template1.asp?catid=116
>
> Vi er derfor interesseret i alternative produkter til Letrasat. Er der

Selvom det måske er OT i denne gruppe kan jeg da foreslå transparante fil
til overhead projectors eller selvklæbende ark fra Avery. Du sætter så selv
din tekst med et af de almindelige tekstbehandlingsprogrammer. Fordelen her
er, at du får det lige i den størrelse og med den font, du ønsker for de
samme penge.

Prøv at se her:

http://www.labelhouse.dk/

der forhandler Avery's produkter. Tal evt. med Peter Fisher. Han "bider"
ikke, hvis du ringer til ham

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Jack L.

Dato : 16-08-03 17:12

Karsten Jensen wrote:
> [...]
>
> Prøv at se her:
>
> http://www.labelhouse.dk/
>
> der forhandler Avery's produkter. Tal evt. med Peter Fisher. Han

Hej Karsten.

Tak for hjælpen. :)

Hilsen Jack

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-03 22:43

> Hej Karsten.
>
> Tak for hjælpen. :)
>
> Hilsen Jack

Selv tak!

/Karsten Jensen (for ikke at blive forvekslet med Karsten)

Fra : Idé-Sign

Dato : 18-08-03 07:07

> [...]
> ses her: http://www.letraset.com/uk/template1.asp?catid=116
>
> Vi er derfor interesseret i alternative produkter til Letrasat. Er der

Har I prøvet at få en pris på at få skåret de enkelt tekster i selvklæbende
folier ved et skiltefirma....

MvH Søren (skiltemaler