Radeon9100 eller GforceMx480
Fra : Kim

Dato : 14-08-03 20:47

Hej Gruppe
Ved nogle hvad jeg skal vælge til min ældre pc, duron1200/soltek bundkort,
768mb133ram, agpx4. -Et radeon9100 128mb eller Gforce4 MX480 128mb.

Jeg synes flere af dem som sælger de helt billige 9100-kort (6-650,-) har en
varekode som angiver at det er en skrabet version. Når man så checker det på
producentens hjemmeside, matcher varekoden et low-edition radeon9100 kort
som er smallere/mindre end på det oprindelige billede. Jeg skal ikke kunne
sige om man får tilsendt det som svarer til billedet eller kortets varekode.

Så jeg ved ikke om jeg skal vælge et ati9100, eller g4 MX480 som kun er
100kr billigere?? Jeg går ud fra at ati9100 er hurtigere end 9200 iflg.
tests selvom 9800 osv. er hurtigst.
Er det korrekt og får jeg flottere farver og en acceptabel hastighed med
9100 eller hvad.? Håber nogle kan hjælpe med dette.

Fra : Kim

Dato : 14-08-03 21:02

nå ja

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 16-08-03 07:54

Ok tak for hjælpen så. Det var også den jeg selv ville vælge.

Mvh Kim