Malèna [DVD]
Fra : Ole Kofoed

Dato : 14-08-03 18:38

Der var for et stykke tid tiden nogle her i gruppen der var på jagt efter
director's cut udgaven af Malèna.

Den har tidligere kun været udgivet i Italien uden engelske tekster, men nu
er den sørme dukket op i sydkorea i en regionsfri udgave:

http://www.dvdtimes.co.uk/index.cgi?page=Review&id=1571&story=5037

En super butik i sydkorea er http://www.yeondvd.com/ , det kræver dog man
har en PayPal konto.

Mvh.

Ole

Fra : Rikke & Brian

Dato : 15-08-03 07:39

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nu
> er den sørme dukket op i sydkorea i en regionsfri udgave:

Dejligt, sidst der blev snakket om den, tog jeg chancen og lejede den.
Vidste ikke rigtig hvad jeg skulle forvente, men en kanon film. Sjov en stor
del af filmen, og bam så lige pludselig meget barsk og alvorlig. Kan kun
anbefale den.

Glæder mig til at se den uncut

mvh. Brian

Fra : BorreBoy

Dato : 15-08-03 10:19

> [...]
nu
> er den sørme dukket op i sydkorea i en regionsfri udgave:

Super!
Så må man jo hellere få en PP konto.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 15-08-03 22:45

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> wrote in message
> [...]
nu
> er den sørme dukket op i sydkorea i en regionsfri udgave:

Min er på vej fra
http://www.dvdasian.com/cgi-bin/dvdasian/15810.html
som blot kræver et godt gammeldags VISA kort.

En skam at de fleste af os ikke får megen glæde af ekstramaterialet
men at få filmen uncut (altså bortset fra en enkelt sort klat hist og her,
jvf. kommentarerne til anmeldelsen) og med DTS er jo det vigtigste.

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-03 19:34

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men at få filmen uncut (altså bortset fra en enkelt sort klat hist og her,
> jvf. kommentarerne til anmeldelsen) og med DTS er jo det vigtigste.

Sort klat? hvad? hvor? hjælp? Jeg har stirret mig blind! Syntes jeg har læst
anmeldelsen et par gange og finder intet om en sort klat? Eller misforstår
jeg? hvaaad? - jeg vil også have den....snøft...

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Brian Nielsen

Dato : 17-08-03 12:28

"Jesper Winding" <jesperw[SNABEL-A]tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> anmeldelsen et par gange og finder intet om en sort klat? Eller misforstår
> jeg? hvaaad? - jeg vil også have den....snøft...

Læs kommentarerne nedenunder anmeldelsen.
Hmmm, checkede lige igen, og det ser ud til at vedkommende sedenhen
har trukket sin udtalelse tilbage da han ikke kunne genfinde scenen.

/Brian