Att: Jessica Alba fans ;)
Fra : Per

Dato : 14-08-03 17:04

http://www.dvdtown.dk/editorread.asp?id=798&listing=0

*host* *Alba*...*ser*....*host*....*bryster*

Fra : Christian Andersen

Dato : 14-08-03 17:24

Per wrote:

> http://www.dvdtown.dk/editorread.asp?id=798&listing=0
>
> *host* *Alba*...*ser*....*host*....*bryster*

Det er en body double (ifølge postere på IMDbs message boards).

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Per

Dato : 15-08-03 07:47

"Christian Andersen" <zv856hm02@sneakemail.com> skrev i en meddelelse

> Det er en body double (ifølge postere på IMDbs message boards).

Argh nej, nu ødelagde i min illusion :(

Nej ok, jeg troede egentlig også det var en double med den måde det er
optaget på. Men de har sgu fundet en god double ;)

Fra : Brian

Dato : 14-08-03 17:27

Hejsa

Per wrote:
> http://www.dvdtown.dk/editorread.asp?id=798&listing=0
>
> *host* *Alba*...*ser*....*host*....*bryster*

Synes jeg læste det var en Stand-in der var brugt.
Jessica Alba har vist også sagt i et interview at hun aldrig vil vise
sydfrugterne frem.... men man har måske et standpunkt til man tager et nyt
:)

/Brian

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 14-08-03 17:44

Således skrev "Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> i dk.kultur.film
Thu, 14 Aug 2003 18:26:38 +0200:

>men man har måske et standpunkt til man tager et nyt
>:)

At dømme efter den håndfuld screenshots fra filmen

<http://www.jess-alba.com/sections/showgallery.asp?category=sleeping%20dictionary>

er det en stand-in, der er brugt.

Man ser i hvert fald ikke hende og dem sammen...

Knud
--
Now some men go for women, And some men go for boys,
But my love's warm and fluffy, And makes a Baah-ing noise!

Fra : Madmanden

Dato : 15-08-03 09:45

Brian wrote:
> Synes jeg læste det var en Stand-in der var brugt.
> Jessica Alba har vist også sagt i et interview at hun aldrig vil vise
> sydfrugterne frem....

Nu har jeg så tilfældigvis set et klip, hvor hun viser den ene sydfrugt
frem... det var dog en blooper, men meget 'underholdende' alligevel. ;)

Fra : Per

Dato : 15-08-03 10:13

"Madmanden" <madmanden@oncableREMOVETHIS.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg så tilfældigvis set et klip, hvor hun viser den ene sydfrugt
> frem... det var dog en blooper, men meget 'underholdende' alligevel. ;)

Hvor er klippet fra, og hvor har du set det ;?

Fra : Madmanden

Dato : 15-08-03 12:24

Per wrote:
> Hvor er klippet fra, og hvor har du set det ;?

Fandt det på Kazaa. Ved ikke hvor det er fra, men ligner en omklædning /
mode show eller sådan noget.

Fra : Per

Dato : 15-08-03 13:29

> Fandt det på Kazaa. Ved ikke hvor det er fra, men ligner en omklædning /
> mode show eller sådan noget.

Det lyder som noget fra den film hvor hun spiller en model.

Fra : Madmanden

Dato : 15-08-03 17:43

Per wrote:
> [...]

Umiddelbart ligner det ikke noget fra en film, men det kan da være jeg tager
fejl. Ser rimelig autentisk ud i hvert fald.

Fra : Per

Dato : 18-08-03 07:31

> Umiddelbart ligner det ikke noget fra en film, men det kan da være jeg
tager
> fejl. Ser rimelig autentisk ud i hvert fald.

Rundt med klippet!

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 15-08-03 13:23

> *host* *Alba*...*ser*....*host*....*bryster*

Rigtige fans har da allerede købt den på www.store4dvd.com (den billigste
r1 - 16 pund)...

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.