Erfaringer med Cobra Microtalk
Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 05-04-01 11:36

Hej derude

Er der nogle der har nogle efaringer med dette interCom sæt - der skulle
efter sigende være solgt mange af disse efter deres reklamer blev uddelt ved
bakkeåbningen.

--
----
Regards

Henrik H. Jensen, Alturum A/S
Springforbivej 4, 2930 Klampenborg, Denmark
Homepage: http://www.alturum.com
Phone: +45 7027 1927, Fax: +45 7027 1928

Fra : Niels Bager Bæk

Dato : 05-04-01 12:04

Jada.

Til pengene er de ganske udemærket, bare man holder sig under 100 km/t.
Jeg ved godt de skriver 150, men tag det med et gran salt.
Monterings mæsigt er det udemærket, det gøres meget let, med velcro Pads med
klister.
Det skal dog benærkes at øredimsen ikke hænger særlig godt fast på stoffet i
hjelmen, der skal findes en løsning.
det kan også anbefales at købe opladelige batterier, jeg arbejder selv på at
skaffe nogle til billige penge, da Cobra'en er sulten !
Jeg har pt købt 2x2 sæt (4 stk.), et sæt til min svoger, og et til mig og
konen.
Ud af de 4 headsets, var der et der ikke virkede, skidt fejlprocent, men jeg
var sikkert bare uheldig :)

Og Prisen ? Tjaeh, jeg ved sgu ikke, det var nyt legetøj, og radion kan også
bruges som walkieTalkie, hvilket min datter på 5 er meget glad for.
Men 2500,- er jo også penge :)

Så derfor, hvis du har behov for at komunikerer med makkeren på kværnen ved
siden af dig, imens i kører, så er sgu ikk' så ringe (Ja, jeg er Jysk)

Mvh

Niels

PS Jeg kører med kanal 8-8, når jeg kører :) LOL

Fra : Henry

Dato : 05-04-01 12:09

"Henrik H. Jensen" <hj@astonitgroup.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle der har nogle efaringer med dette interCom sæt - der skulle
> efter sigende være solgt mange af disse efter deres reklamer blev uddelt

Er der opgivet et link på de reklamer?

Henry (der ikke var på bakken)

Fra : Per Emborg

Dato : 05-04-01 21:53

Jeg har også købt et sæt , men kun rendt rundt inde i huset og sagt
bruuuuuuuuuuuuuum- bruuuuuuuuuum , det lader til at være udmærket til prisen
men du har ret det tape til hørebøfferne holder ikke
Der er en test i det nye MC Touring nyt

--
Per Emborg
kvikkerten@email.dk

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-04-01 22:30

"Henrik H. Jensen" <hj@astonitgroup.com> wrote in message
> [...]
> Springforbivej 4, 2930 Klampenborg, Denmark
> Homepage: http://www.alturum.com
> Phone: +45 7027 1927, Fax: +45 7027 1928

Virkelig fed hjemmeside )