isla margarita
Fra : Mikael.N

Dato : 14-08-03 16:10

Hej jeg og min familie har tænkt at rejse til isla margarita er der nogen
erfaringer ?? mindste barn 6 år ((maj måned havde vi tænkt os )

mikael

Fra : bauchmann

Dato : 14-08-03 17:19

"Mikael.N" skrev d. 14-08-03 16:10 dette indlæg :
> Hej jeg og min familie har tænkt at rejse til isla margarita er der
nogen
> erfaringer ?? mindste barn 6 år ((maj måned havde vi tænkt os )
>
> mikael

Hej Michael.

Vi skal for 3. gang til Isla Margarita. Jeg vil anbefale Margarita
Village der er rimelig i pris og børnevenlig. Der er hotelbus der kører
mellem 3 strande. Har du all inclusive er denne service gratis Sidst vi
var der var der nogle der ærgrede sig over de ikke tog all inclusive, da
det de brugte på restauranter hurtigt oversteg denne service. Selv på
stranden i Porlamar, hvor hotelbussen kører til gælder den også. Denne
strand er børnevenlig. Har du flere spørgsmål så stil dem, og jeg vil
svare dig. Vi skal være der 4 uger.

Rigtig god rejse.
Torben

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikael.N

Dato : 14-08-03 18:19

tak for svaret, jeg tror også jeg tager all inclusive, men har
selvefølgelig ikke bestemt mig endnu for hotel.

mange tak mikaer

<3f3bb75b$0$48912$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

Fra : bauchmann

Dato : 14-08-03 18:51

"Mikael.N" skrev d. 14-08-03 18:19 dette indlæg :
> tak for svaret, jeg tror også jeg tager all inclusive, men har
> selvefølgelig ikke bestemt mig endnu for hotel.

> [...]
Jeg kan jo ikke dy mig, men de ture jeg varmt vil anbefale er.
landsbyturen, hvor man ser forskellige håndværk, og hvor man ser hvor
stor fattigdommen er. Mangroveturen er ganske enkelt en oplevelse man
heller ikke må gå glip af. Øturen var en stor belastning, da der kun var
marcipankirken af interesse. Vil man virkelig se hele øen, er der guiden
der kun guider på landsbyturen. For 100 § for en bil,kører han rundt på
øen. Spørg hotellet, hvordan man kommer i forbindelse med ham. Endnu
engang god tur

Torben

http://www.kandu.dk/