Tyan 9700/9800?
Fra : Martin Leong

Dato : 14-08-03 14:19

Hej NG

Er der nogen der ejer et Tyan 9700 Pro eller 9800 Pro? Jeg er interesseret i
at høre hvor meget blæseren larmer når den køres i laveste rpm...

Mvh
Martin

Fra : Lasse

Dato : 14-08-03 20:14

Davs

Jeg har et Tyan 9700 Pro, det larmer ikke mere end mit gamle Ti4200, som
ikke sagde ret meget :P

Jeg er ihvertfald tilfreds med støjen

Lasse

Fra : Martin Leong

Dato : 15-08-03 11:40

Hvor stor er forskellen når man skruer helt ned for omdrejninger til når man
gir den gas?
Ved du evt. hvor mange og hvor lidt omdrejnigner blæseren kan gives?

Fra : Lasse

Dato : 15-08-03 11:50

Man kan ikke ændre på RPM på 9700 PRO (jeg kan ihvertfald ik på mit), det er
vist kun 9600 PRO og 9800 PRO. Når jeg har clocket det til 360/660 MHz, er
chippen 54 - 57 grader. Blæseren kører omkring 5200 - 5600 rpm, men larmer
som sagt ikke ret meget.

Fra : Martin Leong

Dato : 15-08-03 12:39

Der skulle da vist gerne følge et program til temp styring med...Det skriver
ihevrtfald alle tests og forhandlere...

Fra : Lasse

Dato : 15-08-03 12:51

Ja det troede jeg også, men det er der ikke... Det er heller ikke alle deres
G9700PRO kort som har hardware monitoring.

Se her; http://www.tyan.com/support/html/faq_tgm.html

MVH

Fra : Lasse

Dato : 15-08-03 12:54

Faktisk ingen :P

Fra : Martin Leong

Dato : 15-08-03 13:00

Ak det var da ringe!
Så skal man vente til de engang får M modellen hjem til DK hvis man vil have
fan styring!