suzuki gs500e info ønskes
Fra : Philip

Dato : 05-04-01 11:09

Jeg har lige købt mig sådan en og alt er vel, men der fulgte ingen manual
med, så jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor jeg finde info om
korrekt pleje. Hvilken slags benzin den kører edst på og hvilke den kan køre
på, olier ect ect.

Kan man finde en digital kopi af manualen et sted?

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-04-01 12:24

Philip <a@a.a> wrote in article <9ahg4q$12e$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
> med, så jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor jeg finde info om
> korrekt pleje. Hvilken slags benzin den kører edst på og hvilke den kan

Bare put 92 blyfri på hesten - det kører den ganske glimrende på.

Olie... bumbumbum, jeg mener jeg brugte en mineralsk olie på min ex
('97er). Det var en BelRay etellerandet til ca. 70 kroner literen, så med
de 3,7l den tager (incl. filterskifte) var det ikke noget der ruinerede
mig. Og den kørte såmænd ganske fint selvom det var en "billig mineralsk"
olie.

Eller er det begrænset hvad jeg nåede at lave af vedlighold på den. Jeg
havde udstødningen af en enkelt gang, gav den begyndende rust en tur med en
stålbørste (specielt lige hvor forrørene samles), og så eller en
brændeovnsmaling. Det blev den faktisk rigtig flot af, og det holdt fint
til varmen.

Det var vist sådan det jeg lige kunne komme i tanke om...

--
Mikkel