Safari crasher - ind i mellem
Fra : Ben Knudsen

Dato : 14-08-03 09:18

Min safari er pludseligt begyndt at crashe. Det sker kun ved "komplekse"
sider såsom aviser eller andre komplicerede sites, mens almindelige
html-sider virker fint. Jeg har gensinstalleret safari, flushet cachen og
dræbt historikken. Andet kan jeg ikke komme i tanke om. Nogen der ved
bedre?

Ben

Fra : Per Madsen

Dato : 14-08-03 12:58

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
> html-sider virker fint. Jeg har gensinstalleret safari, flushet cachen og
> dræbt historikken. Andet kan jeg ikke komme i tanke om. Nogen der ved

Reparér dine tilladelser m. diskførstehjælp ...har du Pithelmet (Ph)
installeret, hvis ja så skrot den, og dl evt. den nyeste vers. af Ph.
--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

Fra : Ben Knudsen

Dato : 15-08-03 06:22

permandREMOVETHIS@cool.dk (per madsen) writes:
>Reparér dine tilladelser m. diskførstehjælp ...har du Pithelmet (Ph)
>installeret, hvis ja så skrot den, og dl evt. den nyeste vers. af Ph.

Tilladelser hjalp ikke. Så tænkte jeg mig om, og slog java fra - dét hjalp
(jeg har rodet meget med min javainstallation i et forsøg på at få gang i
netbank - det ser ud til at jeg skal rode mere endnu).

Ben

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 15-08-03 12:31

> [...]

> (jeg har rodet meget med min javainstallation i et forsøg på at få gang i
> netbank - det ser ud til at jeg skal rode mere endnu).

Min Safari er også begyndt at blive ustabil, den sidste uges tid; jeg
har senest måttet opgive at bruge den til nerbank (Jyske Bank), og jeg
har ikke rodet med min java.
Og jeg kan ikke slå java fra til bankbrug, så jeg er på vej væk fra
Safari som default browser. Trist

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Ben Knudsen

Dato : 15-08-03 12:48

Jeg har lige konstateret, at det faktisk ikke har hjulpet at slå java fra
alligevel
Muligvis har det gjort browseren en anelse mere stabil (jeg kan nu hente
www.politiken.dk), men problemet er afgjort ikke løst.
Nu overvejer jeg seriøst en komlet reinstallering af systemet - det
trænger alligevel...

Ben