Quake 2
Fra : Tom Jones

Dato : 05-04-01 11:15

Hi

Jeg forsøger at teste mit Pixelview GeForce 2 MX via Quake 2-demo1.

Men uanset hvilken opløsning jeg vælger, så kører den altid på 60 fps.... er
det et maks. antal fps, og hvordan slår jeg det i givet fald fra?

T. Jones

Fra : Lars Krag

Dato : 05-04-01 11:45

"Tom Jones" <write_tom_jones@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> det et maks. antal fps, og hvordan slår jeg det i givet fald fra?

Nej, det er bestemt muligt at komme meget længere op Slå V-synch fra i
driverne, hvis du bruger reference driverne er det OpenGL fanebladet, sæt
v-synch til Allways off (det mener jeg det hedder). Becnhmak så igen. Vær
sikker på at du véd om det kører i 16 eller 32 bit, der er en mulighed for
at sætte Open GL til at føge desktoppen, eller altid køre enten 16 eller 32
bit. Så skulle det gerne virke efter hensigten.

Lars

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 05-04-01 11:47

Kunne det tænkes du har V-Sync slået til i dine OpenGL options?

Kig på "Egenskaber for skærm"->"Indstillinger"->"Avanceret"->...

Mvh

Bruno

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 05-04-01 20:04

gå i console og skriv
cl_maxfps 180
den står nok kun til cl_maxfps 60

Steen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-04-01 17:51

> Kunne det tænkes du har V-Sync slået til i dine OpenGL options?
> Kig på "Egenskaber for skærm"->"Indstillinger"->"Avanceret"->...

Hvad er det V-Sync egentlig for noget? Jeg kan se, at V-Sync tilsyneladende
er slået til på mit grafikkort - vil det arbejde hurtigere, hvis jeg slår
det fra?

Mvh
....Peter