andre nyhedsgrupper
Fra : Charlotte Petersson

Dato : 13-08-03 21:21

Jeg har omtalt denne gruppe til min fader der nylige har købt sig en 45
scooter, der kører stærkt. Hvorom alting er har han du en ny forståelse for
min trang til at køre MC. Og det er jo herligt at have bare én fra familien
på min side. Meen jeg har ikke tjek på det her med nyhedsgrupper, og det
meste er sort tale for mig, fx. aner jeg ikke hvad TROLL og GRILL betyder og
hvad Binaer er. Så jeg er dårligt istand til at fortælle ham hvor der er en
nyheds gruppe der kunne appellere til ham.

Derfor ville det være fint hvis der var nogle der ville poste nogle links
til mig som er lige til at gå til.
--
Charlotte Petersson
Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 13-08-03 21:36

Charlotte Petersson wrote:
> [...]
> appellere til ham.
>
> Derfor ville det være fint hvis der var nogle der ville poste nogle
> links til mig som er lige til at gå til.

Et godt sted at starte er under alle omstændigheder her:
http://www.usenet.dk/

Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 13-08-03 21:48

Charlotte Petersson wrote:
> [...]
> appellere til ham.
>
> Derfor ville det være fint hvis der var nogle der ville poste nogle
> links til mig som er lige til at gå til.

Troll specifikt:
http://dpds.net/?0000DK

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-08-03 17:06

Arne Lorenzen wrote:

> Troll specifikt:
> http://dpds.net/?0000DK

I have attractive nipples!
--
mvh Jes Vestervang (troll)

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-08-03 16:11

Jes Vestervang <jes@royal.adsl.dk> wrote:

> I have attractive nipples!

Another idiotic post!

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-08-03 20:06

Arne Lorenzen wrote:

> Another idiotic post!

Wow...
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Armand

Dato : 13-08-03 21:44

Charlotte Petersson <egersundvej@hotmail.com> skrev i en

> [...]
> nyheds gruppe der kunne appellere til ham.
>
> Derfor ville det være fint hvis der var nogle der ville poste nogle links

news:dk.fritid.knallert !
Den ligger næsten ligefrem på tungen, ikk'?

Men bliv ikke skuffet - Der er for mange knallerthjerner dérinde til at den
på nogen måde kan matche sagligheden og hjælpsomheden her på gruppen

Om Troll:
Troll er internationelt for "trold", og en trold er en person der forsøger
at agitere skjult til lange tråde igennem brug af klassiske
spørgsmål/udtalelser som f.eks. "er 10W40 lorte olie?" !!

GRIL eller GRILL er oversættelse af "LOL" som står for: "Laughing Out Loud"
der beskriver forfatterens rektion på et indlæg!
GRILL blev brainstormet ved et møde foranlediget af en "dyr afgift-debat"
her på gruppen, og står for "Griner Røven i (lange) laser, hvorved at
forkortelsen faktisk er en unik D.F.M.-ting!

--
Armand.

Fra : Pwh

Dato : 13-08-03 22:28

Armand wrote:
.. "er 10W40 lorte olie?" !!

Nej det synes jeg da ikke ;)

/Jens

Fra : Armand

Dato : 14-08-03 15:47

Pwh <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en
> Armand wrote:
> . "er 10W40 lorte olie?" !!
> >
> Nej det synes jeg da ikke ;)

Shit Charlotte - Nu fik du lige mig til at blive Troll !

Forøvrigt, så er "Binær" de grupper der er til for at man kan lægge
billeder, videoklip og deslige fyldige forsendelser, istedet for på de
ordinære nyhedsgrupper hvor reglen er: KUN tekst!

--
Armand

Fra : Pwh

Dato : 14-08-03 19:47

Armand wrote:
> Pwh <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en

> Shit Charlotte - Nu fik du lige mig til at blive Troll !

Det er jo dig selv der altid siger at man kun skal quote det viktige ;)

/Jens

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-08-03 08:18

Hej

Tak for sidst. Jeg fandt dig slet ikke igen om aftenen. Du var vel ikke gået
under......

Ses vi til festivalen på Fyn?

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-08-03 16:08

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> wrote:
> Hej
>
> Tak for sidst. Jeg fandt dig slet ikke igen om aftenen. Du var vel
> ikke gået under......
>
> Ses vi til festivalen på Fyn?

Hvem - hvem??
Mig ? :-\
Nej, det tror jeg ikke.

Fra : Charlotte Petersson

Dato : 14-08-03 19:42

Hej Henrik
Nej jeg var ikke gået under, det troede jeg at du var, men jeg gad ikke at
danse så jeg kom ikke meget rundt i ølteltet. Nej vi arvede tilgængæld en
masse øl, som div. klubber troede at de kunne drikke, men måtte melde
fortabt.

Desværre kan jeg ikke komme til Fyn, idet jeg skal på DMC´s guldkursus i
denne weekend. SURT. Jeg var der jo sidste år (takket være dig og custom
meet Køge) så jeg ved kun alt for godt hvad jeg går glip af

Og til jer andre; i er bare grineren, og jeg takker for forklaringerne og
links, internettet ville ikke være det samme uden jer.

Armand; skulle du ikke til at lave nogle quizzer? du lader til at vide alt
om alt.

Fra : Armand

Dato : 14-08-03 22:47

> Armand; skulle du ikke til at lave nogle quizzer? du lader til at vide alt
> om alt.

Hæ!
Jeg hár faktisk tidligere drillet lidt. Bl.a. med åbne spørgsmål omkring
antallet
at knastkæder i Bol d'Or -motorer og antallet af knastaksler i CBX1000
motoren !!

Og her og nu kan du få en fra katagori "let":
- Firecylindret motorcykel af dansk fabrikat??

Eller til de lidt mere teknisk mindede:
- Hvor mange vippearme er der at finde i topstykkerne på Ducatis GP1-racer??

Og så en drilsk/svær:
- Hvor mange støddæmpere bruges der til baghjulsaffjedringen på en Vincent
HRD??

--
Armand.

Fra : Orla Pedersen

Dato : 15-08-03 08:43

Armand skrev i meddelelsen ...

>Og så en drilsk/svær:
>- Hvor mange støddæmpere bruges der til baghjulsaffjedringen på en Vincent
>HRD??

B eller C model ?? C'en er hydraulisk !

mvh
Orla

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-08-03 13:05

"men jeg gad ikke at danse så jeg kom ikke meget rundt i ølteltet"

Så behøver du da ikke være "bange" for mig