[VB.NET] Køre en extern fil fra program
Fra : Chris Petersen

Dato : 13-08-03 19:28

Hej allesammen

Jeg er ved at skrive et program som finder alle .EXE filer fra en mappe, og
viser dem i en ListBox control, men jeg vil tilføje en funktion som kan køre
filen hvis brugeren dobbeltklikker på den. Er der en som kan hjælpe mig med
en Funktion der køre en extern fil fra mit program???

På forhånd tak

Chris

Fra : Torben Frandsen

Dato : 14-08-03 09:00

"Chris Petersen" <chrispetersen@stofanet.dk> wrote

> [...]
med
> en Funktion der køre en extern fil fra mit program???

Fra TFM:

Public Function Shell( _
ByVal Pathname As String, _
Optional ByVal Style As AppWinStyle = AppWinStyle.MinimizedFocus, _
Optional ByVal Wait As Boolean = False, _
Optional ByVal Timeout As Integer = -1 _
) As Integer

> På forhånd tak

Sku' det være en anden gang!

Torben

Fra : Chris Petersen

Dato : 14-08-03 11:19

Virker fint...

Tak for hjælpen Torben..

Fra : Chris Petersen

Dato : 17-08-03 15:03

Men hvad med den kode til faktisk at køre filen???

På forhånd tak

Chris