Fri film
Fra : Lise

Dato : 13-08-03 13:53

Hej

Er der nogen, der ved, præcis hvor i Århus, der bliver afholdt Fri Film? Der
står bare "vennelyst" på zulu's hjemmeside.

/Lise

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-08-03 14:03

On Wed, 13 Aug 2003 14:53:27 +0200, "Lise"
<lisesbrevkasse@hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Er der nogen, der ved, præcis hvor i Århus, der bliver afholdt Fri Film? Der
>står bare "vennelyst" på zulu's hjemmeside.

13-14-15 august kl. 21
Står også på deres hjemmeside.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-08-03 15:18

On Wed, 13 Aug 2003 15:02:30 +0200, Morten Bowman Hansen
<mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote:

>13-14-15 august kl. 21
>Står også på deres hjemmeside.

Sorry der læste jeg liiii lidt for hurtigt

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-08-03 14:09

"Lise" <lisesbrevkasse@hotmail.com> writes:

> Er der nogen, der ved, præcis hvor i Århus, der bliver afholdt Fri Film? Der
> står bare "vennelyst" på zulu's hjemmeside.

Vennelystparken nede ved uni.
http://www.au.dk/da/kort/

På dette kort er det ved den nederste sø, altså i trekanten mellem
Randersvej, Vennelyst Boulevard og Høegh Guldbergs Gade.

Jeg håber du finder det.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-08-03 15:18

On Wed, 13 Aug 2003 15:08:50 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Vennelystparken nede ved uni.
>http://www.au.dk/da/kort/
>
>På dette kort er det ved den nederste sø, altså i trekanten mellem
>Randersvej, Vennelyst Boulevard og Høegh Guldbergs Gade.

Der er ikke noget der hedder Randersvej der??
Det hedder Nørrebrogade - Vennelyst Blv - Høegh Gl. gade

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-08-03 16:32

Morten Bowman Hansen <mortenNOSPAM@bowman.dk> writes:

> Der er ikke noget der hedder Randersvej der??
> Det hedder Nørrebrogade - Vennelyst Blv - Høegh Gl. gade

Argh. Det er da heller ikke til at finde ud af med Nørreport,
Nørregade, Nørrebrogade, Vestergade, Vestre Alle, Vesterbro Torv for
slet ikke at snakke om Marselisgade, Marselis Boulevard og
Marselisborg Alle. Jeg flytter snart hjem til den lille landsby med to
gadenavne. :)

Fra : zcully

Dato : 13-08-03 14:12

"Lise" <lisesbrevkasse@hotmail.com> wrote in message
> [...]
Der
> står bare "vennelyst" på zulu's hjemmeside.

Det hedder mere præcist Vennelyst parken og ligger lige oppe i den park der
ligger ved Århus kunstmuseum.

/Zcully

Fra : Lise

Dato : 13-08-03 17:24

tak for det fra mig ... krydser fingre for godt vejr!