spille spil over mail??
Fra : Mick Tagmos

Dato : 13-08-03 12:27

Jeg har søgt lidt på Google, og fundet ud af at der er 1000'vis af spil, der
kan spilles over mail...

Så her kommer spørgsmålet, hvilke spil spiller i?? (bare så jeg har en idé
om hvilke jeg skal downloade og spille..

mvh.

Mick

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-08-03 12:53

Mick Tagmos wrote:
> [...]
>
> Så her kommer spørgsmålet, hvilke spil spiller i?? (bare så jeg har
> en idé om hvilke jeg skal downloade og spille..

Skak...så behøver du ikke downloade noget

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Mick Tagmos

Dato : 13-08-03 13:27

> Skak...så behøver du ikke downloade noget

Skat er måske ikke lige min stærke side... ;o(

ellers andet??

Mick

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-08-03 14:08

"Mick Tagmos" <micktagmos@hotmail123.com> skrev i en meddelelse

> Skat er måske ikke lige min stærke side... ;o(
>
> ellers andet??
>
> Mick

Warlords (2+3) kan spilles via mail, det er såmænd et skægt spil hvis man
har tid nok.

---- Laziter ----
Everyone loves victory.
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)

Fra : MicJen

Dato : 13-08-03 21:53

Hey!

Gode gamle Panzer General 2... det er spændende og sjovt!

Mvh
Michael

Fra : Remmen

Dato : 14-08-03 13:54

> [...]
>
> Så her kommer spørgsmålet, hvilke spil spiller i?? (bare så jeg har en idé
> om hvilke jeg skal downloade og spille..

Steel Panthers: Main Battle Tank
Steel Panthers: World War 2
Steel Panthers: World At War
Combat Mission: Beyond Overlord
Combat Mission: Barbarossa to Berlin

De tre første er gratis at downloade. SP:MBT og SP:WW2 kan hentes på
http://linetap.com/www/drg/SPCamo.htm Vær dog opmærksom på, at dise to spil
kræver at dit grafikkort skal vlre VESA2.0 kompatibelt - i GeForce 2mx
serien var der mange som ikke opfyldte dette samt at de kan være lidt tricky
at få til at køre under NT, 2000 og XP da det er videreudviklinger af et
gammelt DOS spil. SP:WAW kan hentes på www.matrixgames.com og er
programmeret til Windows.

Lars