Andet multimedie
bentjuul 3670
psp 8
Fra : Ricko.

Dato : 13-08-03 10:13

jeg har lige siddet og prøvet på at flette et billede ind i et andet i psp 8
, jeg har det ene som copy og det andet som new layer , men jeg kan ikke
flytte på billedet med curser , det kan jeg da i psp 7.4 , er der noget jeg
har glemt at sætte til eller hvad ?

--
Ricko.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 13-08-03 11:02

"Ricko." skrev:
> jeg har lige siddet og prøvet på at flette et billede
> ind i et andet i psp 8, jeg har det ene som copy og
> det andet som new layer , men jeg kan ikke flytte
> på billedet med curser , det kan jeg da i psp 7.4

Du skal bruge "mover tool" som er et kryds med pile ude til de fire
verdenshjørner.

I PSP8 kan du blot trykke M for at kalde det frem.

Mvh, Lars

Fra : Ricko.

Dato : 13-08-03 11:18