Billeder i Excell
Fra : Bakkegaard

Dato : 12-08-03 12:56

Hej alle.

Ved nogen om det er muligt at sætte vandmærker/billeder ind i baggrunden af
et Excell ark så man samtidig kan skrive tekst og indsætte andre objekter
foran vandmærket/billedet?

/Bakkegaard

Fra : John Doe

Dato : 18-08-03 12:06

Jeg har gjort dette således:
1. billedet, som skal benyttes som vandmærke, belyste jeg i paint, så det
kom til at ligne et vandmærke.
2. I Excel (XP): Formater > Ark > Baggrund og vælg nu det aktuelle billede
Jeg valgte at indsætte små billeder, som tiles.
/J

Fra : pre

Dato : 18-08-03 12:29

Problemet for Bakkegaard er at der ikke er anført hvilken Excel der er tale
om. Og det han ønsker kan ikke arrangeres i versioner før XP.
Men i XP er der mange muligheder.
pre