www.mc-huset.dk
Fra : Christian Raaby

Dato : 12-08-03 23:39

Er jeg den eneste der ikke kan komme ind på deres side? På startsiden er der
noget flash eller lign. der ikke kører, og når jeg siger "skip intro", så
bliver jeg sendt videre til en blank side...
Har prøvet de sidste par dage uden held.

Mvh.

Christian
XL500S

Fra : Lars Hansen

Dato : 12-08-03 23:46

"Christian Raaby" <raabydenmark@_fjerndette_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3f396c33$0$7820$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> bliver jeg sendt videre til en blank side...
> Har prøvet de sidste par dage uden held.

Jeg kan godt
lige prøvet

Hilsen
Lars Hansen
ER5

Fra : Richard

Dato : 12-08-03 23:53

Christian Raaby wrote:

> Er jeg den eneste der ikke kan komme ind på deres side? På startsiden er der
> noget flash eller lign. der ikke kører, og når jeg siger "skip intro", så
> bliver jeg sendt videre til en blank side...

Muligvis, den virker lige nu (i N 7.1).

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 13-08-03 07:49

> [...]
> bliver jeg sendt videre til en blank side...
> Har prøvet de sidste par dage uden held.

Er det ikke fordi du muligvis ikke har java? Prøv evt at hente det på
www.java.sun.com

> Mvh.
>
> Christian
> XL500S

Thomas

Fra : Christian Raaby

Dato : 13-08-03 16:58

> Er det ikke fordi du muligvis ikke har java? Prøv evt at hente det på
> www.java.sun.com

Har lige prøvet at installere java, men det ændrede ingenting
Jeg prøver lige de kloge hoveder i news:dk.edb.system.ms-windows.

Men tak for hjælpen alligevel.

Mvh.
Christian

Fra : Kristian Budde

Dato : 13-08-03 07:53

"Christian Raaby" <raabydenmark@_fjerndette_hotmail.com> wrote in message
> [...]
> bliver jeg sendt videre til en blank side...
> Har prøvet de sidste par dage uden held.

Ellers så kan du ringe til dem på 97 14 77 77 men det skal nok ikke være en
lille ting du skal ringe om. Da jeg ringede derned i går for at skaffe en
karburator gad de ikke kigge efter om det var noget de havde til at ligge,
så det var for lidt for dem at skulle bakse med.

Mvh
Kristian Budde
XTZ660

P.S. Er der nogen som har en karburator til at ligge som jeg kan bruge?

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 13-08-03 07:56

"Kristian Budde" <kbudde@{nospam}control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> karburator gad de ikke kigge efter om det var noget de havde til at ligge,
> så det var for lidt for dem at skulle bakse med.

Samme her. Ringede for at spørge efter et sæt skiver som de skal ombytte for
mig. "Ring om en time, jeg skal lige tjekke om de er lige"...
En time går, og man ringer.. "lige en halv time mere".... Og da jeg så
ringer 3. gang, siger de bare at det ikke bliver i dag. Så kan man sige det
fra starten
istedet for at udskyde.

> Mvh
> Kristian Budde
> XTZ660
>
> P.S. Er der nogen som har en karburator til at ligge som jeg kan bruge?
Thomas
GSXR 250

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 13-08-03 08:48

Ind med en forhandleranmeldelse på www.dmcn.dk

Fra : Mads Stetter

Dato : 13-08-03 10:48

Henrik Steen Larsen wrote:

> Ind med en forhandleranmeldelse på www.dmcn.dk

Han skal jo først lige have byttet sine skiver inden han lukker noget ud!

MVH Mads Stetter
RF400R