Klaus Ellegaard skriblede:
> "David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk> writes:
>
>> Hvis hun har aftalt et max. på 900 og det ensidigt er hævet så er
>> det et aftalebrud. Hun bør alene af den grund stille sig op i køen
>> af klagere hos det nye teleklageankenævn.
>
> Det er et ANKEnævn. Uden en afgørelse mellem kunden og teleselskabet,
> er der ikke noget at anke. Så det er et dårligt råd.
Ja, det er klart. Først klager hun til teleselskabet - derefter (evt.) til
teleankenævnet, som de retteligt hedder. I praksis behandler de "klager":
http://www.fbr.dk/det_mener_vi/pm/alle/pm029/
Nævnets egen hjemmeside er meget lidt informativ:
www.teleanke.dk
David
--
Fix Outlook Express så det citerer ordentligt:
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923