FS2004 bug
Fra : Brian Lund

Dato : 12-08-03 00:28

Hej, jeg har netop installeret 2004 og opdaget at jeg har den samme bug i
2004 som i 2002 :(

Problemet er:
Jeg kan starte spillet, vælge fly og flyve rundt. Jeg kan starte og flyve
længe, men når jeg så skifter vinkel en eller flere gange låser computeren.
Hvis jeg drejer skarpt og der pludseligt sker en masse med grafikken kan den
også finde på at låse. Jeg havde som sagt det samme problem i FS2002...
Siden jeg prøvede i FS2002 har jeg skiftet bundkort, CPU, RAM og
Grafikkort... Lydkortet er stadigt det samme men jeg tror ikke det er det...
(Jeg har prøvet at slå lyden fra da jeg har haft problemer med det i CFS)

Mit system nu er:
CPU, Duron 1200
Bundkort, ASUS A7V266
RAM, DDR PC2700 (no-name)
Lydkort, Terratec DMX Xfire 1024

OS, Windows ME

Resten skulle vidst være ligegyldigt i denne sammenhæng.
Og ja, jeg ved godt at 97,6% af jer vil give OS skylden men jeg kører alle
andre spil jeg lige kan komme i tanken om uden problemer! - Og nej jeg skal
ikke have skod windows XP ind ;)

Så medmindre i selv har ME og de samme problemer eller kender nogen der har
lignende problemer med ME så lad være med at give dét skylden.

Brian Lund

Fra : Benny Jensen

Dato : 12-08-03 01:54

Prøv i denne gruppe. dk.spil.computer.flysimulator
Mvh
Benny

Fra : Brian Lund

Dato : 12-08-03 04:00

> Prøv i denne gruppe. dk.spil.computer.flysimulator

Som du nok ikke har bemærket har jeg kryds-postet til begge grupper ;)

Brian

Fra : Gerner

Dato : 12-08-03 10:20

On Tue, 12 Aug 2003 05:00:27 +0200, "Brian Lund" <vult2@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Som du nok ikke har bemærket har jeg kryds-postet til begge grupper ;)
>

>Brian

Det er fordi du er dum, når du ved denne gruppe ikke er for den slags spørgsmål.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Brian Lund

Dato : 12-08-03 16:20

> Det er fordi du er dum, når du ved denne gruppe ikke er for den slags
spørgsmål.

Den hedder "dk.spil.computer" - Og den hedder ikke
"dk.alt-andet-end-flysim-spil.computer" - Altså kan jeg godt stille
spørgsmålet i denne gruppe... Hvis du har et problem med mig eller andre, og
ikke kan komme med nogen konstruktive indlæg synes jeg du skal undlade at
svare på mit og andres indlæg...

Brian

Fra : Gerner

Dato : 12-08-03 17:28

On Tue, 12 Aug 2003 17:19:55 +0200, "Brian Lund" <vult2@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>ikke kan komme med nogen konstruktive indlæg synes jeg du skal undlade at

Hvis du holdt op med at skrive OT indlæg i denne gruppe så undgik du at blive
henvist til den gruppe du burde sende dine indlæg til.
Lær den danske del af usenet at kende inden du skriver sådan noget pladder igen
med at alle computer indlæg skal sendes hertil.
Lær at et indlæg kun hører til i een gruppe og at crossposting er noget lort.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-08-03 21:38

In dk.spil.computer, Gerner <nospamadress@postkasse.dk> says...
> Lær at et indlæg kun hører til i een gruppe og at crossposting er noget lort.

Crosspost fejler ikke noget, men det er de færreste der kan finde ud af
at sætte FUT.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-08-03 21:37

In dk.spil.computer, Brian Lund <vult2@hotmail.com> says...
> Som du nok ikke har bemærket har jeg kryds-postet til begge grupper ;)

Uden at sætte FUT ???

Prøv at lær' lidt om crosspost inden du benytter dig af det.

Fra : Gerner

Dato : 14-08-03 22:52

On Thu, 14 Aug 2003 22:36:41 +0200, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen
steder.dk> wrote in dk.spil.computer.flysimulator:

>In dk.spil.computer, Brian Lund <vult2@hotmail.com> says...
>
>Uden at sætte FUT ???
>
>Prøv at lær' lidt om crosspost inden du benytter dig af det.

Nu kører denne tråd i 2 grupper hvor den er OT i 1 gruppe. Hvis folk undlod at
crossposte, men postede i den rigtige gruppe første gang, så ville meget være
opnået, f.eks kunne den enorme spild af båndbredde undgås.

Fra : Nic

Dato : 14-08-03 22:55

> opnået, f.eks kunne den enorme spild af båndbredde undgås.

Fnis. Nårh ja. Denne tråd må have lagt flere netværk ned med de båndbredde-krav...