Porno/erotikfilm anmeldelser ?
Fra : Tim Hoffmann

Dato : 12-08-03 19:34

Hejsa

jeg ved ikke om det er i den rette gruppe jeg spørger.
Men vi leder efter en god hjemmeside hvor der bliver anmeldt porno/erotik
film.

Vi har et par gange købt en film, men er blevet dybt skuffet når vi så ser
den.

Hvis i ikke lige kender en side, er der så nogen af jer der kan anbefale
en/flere

1. der må gerne/skal være handling i
2. der må gerne være lidt dominans i.
Ikke sårn det helt vilde, men vi har en skodfilm med en enkelt god scene
i hvor en kvinde og en mand bliver "beordret" til at lave ting med hinanen
af en ældre frue.. Og det er altså noget der tænder lillemor

Håber i kan hjælpe

Mvh
Tim / Lene

Fra : syndicate911

Dato : 14-08-03 05:02

Hej Tim

Jeg kan ihvertfald varmt anbefale siden www.hot6.dk da den indeholder film
du enten kan købe eller streame ( hvilket jeg selv benytter flittigt -
hehe ) du finder sikkert også en masse andet derinde du kan bruge.

Men held og lykke med din søgen

Love and respect
Syndicate911