Tak
Fra : Nielsen I

Dato : 12-08-03 05:49

I forbindelse med mit ønske om forbøn (08.08.), hvor jeg i gruppen fik en
noget aggressiv respons, vil jeg dog her lige benytte lejligheden til at
takke jer der så i det mindste har sendt mig mails privat - jeg skal nok
svare jer, men har haft ualmindelig travlt og har været småstresset, men jeg
sender jer lige en mail om ikke så lang tid. Til den venlige herre der gerne
ville vide om min onkel var frelst, kan jeg godt lige hurtigt svare på det:
jeg forstår godt du spurgte, og du har ret i, at dette er selve livet og den
egentlige helbredelse, som er vigtigere end den fysiske, men jo, hvis min
onkel døde i dag, ville han gå hjem til Gud. Situationen er dog trods
indlæggelse siden fredag, hvor jeg postede indlægget, desværre endnu ikke
stabil, så tak for enhver tanke og forbøn. Jeg støtter dog et særligt
forbønforum, som vistnok har været på tale, da det er noget træls at modtage
totalt off-topic indlæg og angreb på Gud, blot fordi man beder andre om en
bøn. Grow up kids (der er noget der hedder situationsfornemmelse

Men heldigvis er 99% af brugerne trods de uenigheder vi kan have herinde,
trods alt sane og jeg ønsker jer alle Guds velsignelse

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Nielsen I

"Gud er død...." (Nietzsche)
"Nietzsche er død" (Gud)

Fra : Andreas Falck

Dato : 12-08-03 07:48

Nielsen I liverpool3310@REMOVEPLEASEhotmail.com skrev dette:

[ ... ]
> Situationen er dog trods indlæggelse siden fredag, hvor jeg postede
> indlægget, desværre endnu ikke stabil, så tak for enhver tanke og
> forbøn.

Jeg er også overbevist om, at vi er mange der bedt for din onkel selv
om vi hverken her i gruppen, eller i private mails, har givet udtryk
for det.

> [...]
> indlæg og angreb på Gud, blot fordi man beder andre om en bøn. Grow
> up kids (der er noget der hedder situationsfornemmelse

Og for orienteringens skyld bringes her igen linket til
forbønsforum'et:
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?d=0&groupid=390774

> Men heldigvis er 99% af brugerne trods de uenigheder vi kan have
> herinde, trods alt sane og jeg ønsker jer alle Guds velsignelse

Netop, - uanset teologiske uenigheder m.m., skal noget sådant sandelig
da ikke forhindre os i at deltage i forbøn for hinanden, eller på
anden måde støtte hinanden i svære eller vanskelige situationer.

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/ om bl.a. skabelse
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Nielsen I

Dato : 18-08-03 00:12

Andreas Falck skrev i en meddelelse

> Jeg er også overbevist om, at vi er mange der bedt for din onkel selv
> om vi hverken her i gruppen, eller i private mails, har givet udtryk
> for det.

Tusind tak Andreas. Det betyder meget for mig at du skriver dette, og jeg
kan sige, at fra at være i en absolut livstruende tilstand er han nu blevet
stabiliseret og i bedring, men er dog stadig indlagt, da der var mange
komplikationer, men jeg ved at de oprigtige bønner og håb har hjulpet, for
det var så tæt på en dødelig udgang som det næsten kunne blive. Så tak for
bønnerne.

> Og for orienteringens skyld bringes her igen linket til
> forbønsforum'et:
> http://www.groupcare.dk/da/group.asp?d=0&groupid=390774

Det er jeg meget glad for, tak

> Netop, - uanset teologiske uenigheder m.m., skal noget sådant sandelig
> da ikke forhindre os i at deltage i forbøn for hinanden, eller på
> anden måde støtte hinanden i svære eller vanskelige situationer.

Jeg ville ønske at alle havde denne holdning og jeg er helt enig. Hvis jeg
beder for en person er det for mig ligegyldigt hvilken kirke han eller hun
tilhører. I Kristus er vi ét, ... du har helt ret.

Endnu engang tusind tak Andreas, og tak til alle andre som også har bedt og
håbet, også tak for private mails m.m.

Kærlig hilsen

Nielsen