0ld Sch00l - MC Einar - Arh der
Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-08-03 17:41

Genhørte lige denne perle af en klaaasiker.
Hvad synger han på et tidspunkt?... lyder noget i retning af... ".. så en
dag da jeg dyrkede noget Defpusheri... " ...defpusheri? - hva sir han jeg
kan simpelthen ikke høre det... ? anyone?
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-08-03 17:50

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> så en dag da jeg dyrkede noget Defpusheri... " ...defpusheri? - hva
> sir han jeg kan simpelthen ikke høre det... ? anyone?

Noget Deft Cruiseri.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-08-03 18:11

Sune Mika Salminen wrote:

> Noget Deft Cruiseri.

ÅÅÅH JA!

.... så tænkte jeg jeg LIGE ville smutte forbi! Men det var ÅBENBART ... ikke
SÆRLIG smart! For det blik som jeg fik, det var ikke så rart! Da hun stod
der bag døren med kæden på... sa'e hun "min mor er på besøg du bli'r nødt
til at gå!" ... og det' da OK ... det havde jeg intet imod, men hendes hår
det var uglet, hendes tøj var noget ROD. Hvad hun laved' med sin mor var
enten helt unormalt ... eller også var der VIRKELIG et eller andet galt,
hvad ved jeg!?! ... så var det også at jeg sagde til mig selv: ARH DÉR! jeg
siger FRA her ... fordi FAR her ... kan ikke KLARE mér ... osv.....

bliver nødt til at høre den igen

thanks guys!

/Kim

Fra : Troels

Dato : 12-08-03 19:56

> Noget Deft Cruiseri.

Jeg plejer at synge death cruiseri...

/Troels

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-08-03 20:08

Troels wrote:

> Jeg plejer at synge death cruiseri...
>
> /Troels

Det skal du da have lov til...men han siger altså

Deft Cruiseri

Def som i Def Jam Records

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Brian

Dato : 12-08-03 20:18

Hejsa

Sune Mika Salminen wrote:

> Deft Cruiseri
>
> Def som i Def Jam Records

Hmmm.... Def <-> Deft ;)

/Brian

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-08-03 20:25

Brian wrote:
> Hejsa

> Hmmm.... Def <-> Deft ;)

Hvis jeg kan min oldschool-badass-streetstyle-homeboy slag korrekt så er
"def" vist noget i stil med "sej" eller "fed".
Så kommer t'et på for at fordanske ordet ligesom "fucker" (eks: "Han
fucker dig for hårdt" = "han snyder dig").
Og vupti har man "deft".

/R-Money

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-08-03 21:51

Brian wrote:
> Hejsa

> Hmmm.... Def <-> Deft ;)
>
> /Brian

Det er en fordanskning.

That is a def jam you've got going on = Det er noget deft marmelade du
har kørende

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-08-03 21:01

Jep Sune har ret... jeg fandt teksten og dobbelttjekkede (bare for der ikke
skulle herske tvivl om Sunes påstand)
Tak til alle

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-08-03 21:11

sniper_Nolight wrote:
> Jep Sune har ret... jeg fandt teksten og dobbelttjekkede (bare for
> der ikke skulle herske tvivl om Sunes påstand)
> Tak til alle

Re-spæægd!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-08-03 21:27

> Re-spæægd!

arh yer... der... eller.....*suk* (jeg kan altså ikke tale sån og lyde
naturlig samtidig)

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-08-03 22:06

sniper_Nolight wrote:

> arh yer... der... eller.....*suk* (jeg kan altså ikke tale sån og lyde
> naturlig samtidig)

LOL

Bare sig ligesom Einar, så.. Arh Dér!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-08-03 12:01

> Bare sig ligesom Einar, så.. Arh Dér!

Hehe - hva blev der egentlig af ham?

Fra : Lars Bernau

Dato : 14-08-03 12:41

In article <3f3b6bdb$0$32428$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
sniper_nolight@hotmail.com says...

> Hehe - hva blev der egentlig af ham?

Han er skam stadig levende, og gir stadig koncerter:

http://www.mc-einar.dk/site/

En koncert anmeldelse:

http://www.hollensted.dk/zoom.php?id=13
--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-08-03 13:08

> Han er skam stadig levende

det satsede jeg på..LOL

, og gir stadig koncerter:

se det anede jeg ikke

tak for links

Fra : Tim

Dato : 18-08-03 08:02

Der synges deft cruzeri

Arh dér!
Min mormor har sagt, at jeg ska' opfør' mig pænt
man rider, som man sadler, man får som fortjent
og det gør man vel, man skal være reel
man skal elske sin næste, som man elsker sig selv
Okay, det har jeg lært, men jeg har altid haft svært
ved at elske min aggressive vicevært
hver dag jeg kommer ned så står han der med sin kost
og lugter som en mellemlagret blåskimmelost
den sure idiot, jeg hader hans klamme
måde at sige: "Brug måtten den er til for det samme!"
og hans evige præg om mit stereoanlæg
der skal byttes til en walkman eller bare smides væk
Den nar!

Arh der!
Jeg siger fra her
fordi far her
ka' ikke klar' mer'
jeg syn's jeg vader i pladder
jeg er ved at blive skør
og jeg hader all' de padder
der skader mit humør
Arh dér!

En rigtig plat lørdag nat tre kvarter i fem
jeg var fuld og skæv og træt og ville hurtigt hjem
og jeg hader stå i kø'r med folk i lidt for godt humør
og jeg hader de der nævenyttige natbuschauffører
jeg når halvt ind i bussen før han kalder mig hen
for at se mit våde, fundne, brugte, gamle klippekort igen
flere feststemte aber syn's det' mægtig skægt
men chaufføren kæfter op om snyd og natbustillæger
og jeg roder, selv om jeg udmærket ved
at jeg har li'så lidt penge som chaufføren har tålmodighed
jeg skynder mig at kalde ham et fedladent kvaj
jeg bli'r smidt ud, døren smækker, bussen kører sin vej
- uden mig

Arh der!
Jeg siger fra her
fordi far her
ka' ikke klar' mer'
jeg syn's jeg vader i pladder
jeg er ved at blive skør
og jeg hader all' de padder
der skader mit humør
Arh dér!

Sofie var en pige som jeg lige havde mødt
der var sød musik i luften, det hele var så sødt
så en dag da jeg dyrked' noget deft cruzeri
så tænkte jeg, jeg lige ville smutte forbi
men det var åbenbart ikke særlig smart
for det blik som jeg fik, det var ikke så rart
da hun stod der bag døren med kæden på
sagde hun: "Min mor er på besøg, du bli'r nødt til at gå"
det' da okay, det havde jeg intet imod
men hendes hår det var uglet, hendes tøj var noget rod
hvad hun lavede med sin mor var enten helt unormalt