Gammel Poul Dissing sang
Fra : Hans H. Pedersen

Dato : 11-08-03 23:15

Når jeg synger godnat sang for min lille pige, bruger jeg ofte en lille bid
af en gammel Poul Dissing sang jeg har hørt for mange år siden
Sangen hedder " Sov min lille Hundemand" den er fra hans bedste periode
(sidste halvdel af 60'erne)

Er der nogen derude, som ligger inde med en "digitaliseret" kopi af denne
sang, så må de gerne kontakte mig. Jeg skulle jo gerne have lært resten af
sangen )

Hilsen
H.H.

Fra : Ole Damgaard

Dato : 12-08-03 10:51

"Hans H. Pedersen" <hhkp@mail.tele.dk> wrote in message news:<3f381572$0$32502$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> sang, så må de gerne kontakte mig. Jeg skulle jo gerne have lært resten af

Nej - jeg har ikke nogen digitaliseret kopi, men det ville da osse
være synd. Hvis du skal bruge den til godnatsang til din lille pige,
så skal du jo blot have teksten - og den er her:

Sov min lille hundehvalp

Bag din kurv gik solen ned
løs dit halsebånd
ræk nu poten til godnat