Skinke Kulotte
Fra : Janner

Dato : 12-08-03 07:31

Hejsa,

Skal have gæster og har til den lejlighed indkøbt to stk. skinke kulotter ..
øhh staves det egentligt spdan ? m'mmmmmmm skidt pyt i ved hvad jeg mener.
På pakningen står de skal brunes før de steges i ovnen ????? Er det
virkeligt nødvendigt det mener jeg ikke jeg tidligere har praktiseret ...

Lad mig høre eksperterne

Hygge

Jan

Fra : Thïngmand

Dato : 12-08-03 08:24

>Er det virkeligt nødvendigt det mener jeg ikke jeg tidligere har
praktiseret ...

Du bruner dem bare i ovnen - 10-15 min. ved fuld knald og så ned på de
rigtige grader og stege færdig.

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Janner

Dato : 12-08-03 09:19

> Du bruner dem bare i ovnen - 10-15 min. ved fuld knald og så ned på de
> rigtige grader og stege færdig.

Ok ..... Det må prøves ... Ellers bliver du inviteret til restegilde hvis de
bliver uspiselige he he

/JAn

Fra : Thïngmand

Dato : 13-08-03 09:08

> Ok ..... Det må prøves ... Ellers bliver du inviteret til restegilde hvis
de
> bliver uspiselige he he

Tak for invitiationen, men uspiselige bliver de næppe

--
Thïngmand
www.thingmand.dk