Cbr 1000
Fra : brian/hon 750

Dato : 12-08-03 20:33

Hej Ng
Påtænker at købe en honda Cbr 1000 sc 24 fra dyskland uden afgift
Dur den til noget og hvad skal jeg passe på( er de fleste droslet da har
hørt noget on en 100 hk regel mht forsikringer i D og ikke mindst er denne
drosling svær at ophæve igen
har læst Alberts Mc side men vil gerne jeres forskellige meniger/ erfaringer

--
MVH Brian /hon750
fjern" FJERN" i mail adresse

Fra : Per Odense

Dato : 12-08-03 20:50

"brian/hon 750" <bstk@FJERNstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> drosling svær at ophæve igen
> har læst Alberts Mc side men vil gerne jeres forskellige meniger/

Se indlæg i news:dk.marked.privat.motorcykel
Der er en fyr der har sån en til salg uden afgift.

Vh. Per

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 21:51

> erfaringer

> Se indlæg i news:dk.marked.privat.motorcykel
> Der er en fyr der har sån en til salg uden afgift.

Jep, jeg har en, men det er nu en 21'er - billigere, men grimmere

Albertsmc side er forøvigt lukket per igår...

Mvh Albert

Fra : slet 4SUFO

Dato : 12-08-03 22:54

Dur til noget, hvad havde du da tænkt dig at bruge den til? Mark-
race er den nok ikke smart til men er ok på asfalt.

Du skal lige huske at undersøge om knastkædestrammeren er skiftet,
du kan hører om kæden "banker" svagt i tomgang. Det skulle ikke
have nogen teknisk betydning, men den lyder bedre uden den lyd.

Med venlig hilsen Kim

Fra : brian/hon 750

Dato : 13-08-03 07:13

"Albert" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Mvh Albert
>
> Det var da lidt træls for det var et gode og informative sider for os
nyere mc ér.Forhåbentlig åbner du den igen på et senere tidspunkt

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-03 10:22

> nyere mc ér.Forhåbentlig åbner du den igen på et senere tidspunkt

Tja, men faktum er, at da jeg var studerende havde jeg masser af tid til at
vedligeholde siden. Nu arbejder jeg + er far, og så kniber det faktisk med
tiden.
Da der samtidigt er kommet en masse andre sider der gør i det samme, føler
jeg ikke der er basis for en uopdateret version...

Mvh Albert