Fællestur igen [Århus og omegn]
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-08-03 09:51

Hej

Skal vi ikke gentage succes'en fra sidste torsdag, og triller en tur igen.
Skal vi sige på Statoil i Harlev, igen kl. 18.45 på torsdag.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jens Arnfast

Dato : 12-08-03 10:07

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Skal vi ikke gentage succes'en fra sidste torsdag, og triller en tur igen.
> Skal vi sige på Statoil i Harlev, igen kl. 18.45 på torsdag.

Coolio, jeg er med

--
-jens
RSV1000 '99

Fra : Jens Arnfast

Dato : 14-08-03 14:24

Jens Arnfast wrote:
> Coolio, jeg er med

Jeg må desværre melde afbud :-/

--
-jens
RSV1000 '99

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-08-03 07:18

Helt ok

Vi var igen 9 MC'er

Ses

Fra : Jens Arnfast

Dato : 15-08-03 10:14

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Vi var igen 9 MC'er

Ikke dårligt, måske man kunne gøre det til en generel "torsdags-klub" ?

--
-jens
RSV1000 '99

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-08-03 13:12

Tja, det var måske en idé....

I skal alle være velkommen til at melde jer til vores turliste. Den er gået
lidt i stå efter vi har skiftet udbyder. I "gamle-dage" havde vi ikke styr
på hvem der var tilmeldt, det kørte "automatisk". Men det har vi nu. Der var
ofte nogen der arangerede turer og det var tit nogen som ikke var medlem af
Raptor, det var heller ikke altid vi selv dukkede op. Men er blot et tilbud
til dem som gerne vil have nogen at køre med. Så hvis man pludselig får lyst
til en tur, så er det bare at sende den til listen og alle som er tilmeldt
får en mail.

Men jeg tror forøvrigt nok der allerede er planer for en tur torsdag d. 28,
om der bliver en næste torsdag (eller en anden dag) ved jeg pt. ikke. Men
det ville være mærkeligt hvis der ikke snart bliver tur igen.

Jeg tager til Odense i dag, har du/I planer om at komme derned ?

Fra : Jens U

Dato : 12-08-03 21:32

Henrik Nielsen skrev> Hej

> Skal vi ikke gentage succes'en fra sidste torsdag, og triller en tur igen.
> Skal vi sige på Statoil i Harlev, igen kl. 18.45 på torsdag.

Øv.

Det bliver nok en kedelig tur, da jeg ikke er med til at lave reklame
for de snoede østjyske veje.
Vejr profeterne har også lavet regndans på skærmen til onsdag og torsdag.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Mogens Dammand

Dato : 12-08-03 23:33

> Skal vi ikke gentage succes'en fra sidste torsdag, og triller en tur igen.
> Skal vi sige på Statoil i Harlev, igen kl. 18.45 på torsdag.

> [...]

Hej Henrik

Hvis jeg kan nå at blive færdig på arbejde til tiden, kommer jeg også.

Mogens
Transalp

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-08-03 14:18

Skal vi lige vente et par minutter ekstra ??

Solen skinner, så det skal nok blive en god tur

Fra : Mogens Dammand

Dato : 14-08-03 14:44

> Solen skinner, så det skal nok blive en god tur

Det skulle vejrguderne lige ha' vist da jeg kørte hjemad, for jeg var ikke
tør ret mange steder

Ses.

Mogens

Fra : Armand

Dato : 12-08-03 22:21

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
> Hej
>
> Skal vi ikke gentage succes'en fra sidste torsdag, og triller en tur igen.
> Skal vi sige på Statoil i Harlev, igen kl. 18.45 på torsdag.

Der er kun sølle 160 km til skovsøen i O'ense!
Hva' mæ' at kigge dér forbi??

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-08-03 07:47

Jeg når nok først til Odense om fredagen.... til MC-festivalen

Fra : Armand

Dato : 13-08-03 20:02

> Jeg når nok først til Odense om fredagen....

Mere end ét døgn om at køre 160 km! Hva' kører du da på??

--
Armand

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-08-03 20:36

Jeg skal jo lige vænne mig til at jeg ikke skal skifte laderelæ, så ofte
mere. Så jeg ved jo ikke hvor langt jeg kan køre på et døgn